MMS تلفن همراه از نيمه‌ اول آبان‌ماه ارائه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، محمد سليماني در جمع خبرنگاران اظهار داشت:ارائه اين سرويس از نظر فني امکان پذير است و در ۲۰ روز گذشته نيز به صورت آزمايشي تست شده است .وي گفت : فراگير شدن اين سرويس مستلزم هماهنگي با ساير دستگاه هاي اجرايي و اخذ مجوز استسليماني تصريح كرد: قابليت فني براي ارائه …

به گزارش خبرنگار موبنا، محمد سليماني در جمع خبرنگاران اظهار داشت:ارائه اين سرويس از نظر فني امکان پذير است و در ۲۰ روز گذشته نيز به صورت آزمايشي تست شده است .
وي گفت : فراگير شدن اين سرويس مستلزم هماهنگي با ساير دستگاه هاي اجرايي و اخذ مجوز است
سليماني تصريح كرد: قابليت فني براي ارائه اين سرويس حتي از يک روز بعد هم  وجود دارد اما از نظر اجرايي، مي توانيم از نيمه اول آبان‌ماه اين سرويس را به عموم ارايه دهيم.
وي همچنين در مراسم افتتاحيه همايش “ارتباطات سيار، چالش ها و چشم اندازها ” در دانشگاه صنعتي شريف، با بيان اينکه “بيش از ۴۰ ميليون سيم‌كارت در کشور وجود دارد،” اظهار داشت: با ارزيابي اين مطلب، برنامه‌ريزان بايد به اين نتيجه برسند كه مردم به استفاده از تكنولوژي روز جهان علاقه‌مند بوده و حاضرند بهره‌مندي از ICT را در سبد خانواده‌ خود جاي دهند.
وي با تاکيد بر اينکه “پژوهش در كشور ما بايد سبب ساماندهي وضعيت مردم جامعه شود،  “، ادامه داد: در طول ساليان گذشته کشورهاي غربي چرخه‌ اقتصاد و صنعت را به سود خود چرخاندند كه اين بزرگ‌ترين ظلم به انسانيت بود اما در زمان حاضر با كمک و شايستگي مردم ايران اين سد شكسته شده و اين نظام رو به فروپاشي است.
سليماني با بيان اينکه “آينده‌ فناوري بايد در سطحي قرار گيرد كه تمامي انسان‌ها بدون تبعيض از آن بهره‌مند شوند” خاطرنشان کرد: نقش ارتباطات در توسعه ملي و جوامع مختلف انكارناپذير و بسيار حساس است و برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري‌هاي كلان در اين حوزه بايد توسط متوليان امر انجام شود.
به اعتقاد وزير ارتباطات، مخابرات ايران در چند سال اخير همپاي ساير كشورها قدم برداشته و سياستگذاران در اين عرصه كارنامه‌ درخشاني از خود نشان داده اند.
وي افزود: توسعه  بخش ارتباطات در برنامه پنج ساله چهارم کشور از رشد قابل توجهي برخوردار است.
۱۱۷/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا