بازرگانان ايراني گوشي هاي چيني فاقد کيفيت وارد ايران مي کنند

” محمود شمس فرد ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت  80 درصد توليدات گوشي هاي تلفن همراه کشور چين از کيفيت بالايي  برخوردار هستند اما تجار ايراني براي سود دهي بهتر سعي بر واردات گوشي هاي بي کيفيت چيني به بازار ايران را دارند .اين کارشناس اظهار داشت : اول ژانويه سال …

” محمود شمس فرد ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت  80 درصد توليدات گوشي هاي تلفن همراه کشور چين از کيفيت بالايي  برخوردار هستند اما تجار ايراني براي سود دهي بهتر سعي بر واردات گوشي هاي بي کيفيت چيني به بازار ايران را دارند .
اين کارشناس اظهار داشت : اول ژانويه سال ۱۹۹۵ ميلادي، کشور چين اعلام کرد که براي رقابت با کشور هاي مطرح صنعتي به توليد  کالاهايي با کيفيت هاي قابل رقابت و مناسب خواهد پرداخت ودر اين زمينه از تمامي تجار که مايل به همکاري با اين کشور باشند استقبال خواهد کرد .
وي با اشاره به اين که کالا هاي توليدي چين هريک کيفيت متفاوتي دارند و در يک سطح مطلوبيت نيستند ، ياد آور شد که بهر حال درست يا نادرست چيني ها بازار اروپا و آسيا را تسخير کرده اند .
به گفته وي ، ” در هر حال توليد کنندگان گوشي هاي تلفن همراه  بايستي علاوه بر رعايت تمامي استانداردها  و الزامات قانوني، خطرات و ريسک هاي احتمالي استفاده از ماشين آلات صنعتي را نيز مد نظر قرار داده و اقدامت تاميني لازم در اين خصوص را پيش بيني و اتخاذ کنند.”
۱۲۳/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا