۱۰۰ شماره پيامک به ارتباط مردمي رياست جهوري اختصاص يافت

رضا ميلاني زاده در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهارداشت: اين يک امکان عمومي است تا از اين طريق افراد بتوانند با نهاد رياست جمهوري ارتباط داشته باشند.وي با اشاره به يکصد شماره پيامک در نظر گرفته شده گفت: در حال حاضر افراد  مي توانند  پيامک هاي خود را  به اين شماره ها ارسال کنند.وي …

رضا ميلاني زاده در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهارداشت: اين يک امکان عمومي است تا از اين طريق افراد بتوانند با نهاد رياست جمهوري ارتباط داشته باشند.
وي با اشاره به يکصد شماره پيامک در نظر گرفته شده گفت: در حال حاضر افراد  مي توانند  پيامک هاي خود را  به اين شماره ها ارسال کنند.
وي خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر تمامي شماره ها  فعال نيستندو امکان ارسال  پيامک براي تمامي ۱۰۰ شماره وجود ندارد و تنها تعدادي از اين شماره ها  از اين خدمت پشتيباني مي کنند.
ميلاني زاده ادامه داد:مگفا از اين آمادگي برخوردار است چنانچه نيازي به اختصاص دادن شماره هاي بيشتر براي اين مورد  باشد، شماره هاي بيشتري را اختصاص دهد
مقرر شده است مگفا با همكاري شركت همراه اول و نهاد رياست جمهوري يکصد شماره پيامك از شماره ۶۰۰۱ تا ۶۱۰۰ براي ارسال پيامك به نهاد رياست جمهوري اختصاص دهد تا به اين ترتيب اين نهاد با مردم در ارتباط باشد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا