مدل E71 نوکيا

E71 فقط ۱۰ ميلي متر قطر دارد اما با اينحال هنوز باريک ترين دستگاه QWERTY موجود در بازار محسوب نمي شود. نوکيا E71  داراي طراحي ساده است و از آنجايي که عمدتا براي کار طراحي شده است ظاهر آن به سختي جذابيتي ايجاد مي کندو اين گوشي داراي صفحه کليد QWERTY  است . خروجي صدا در …

E71 فقط ۱۰ ميلي متر قطر دارد اما با اينحال هنوز باريک ترين دستگاه QWERTY موجود در بازار محسوب نمي شود.
 نوکيا E71  داراي طراحي ساده است و از آنجايي که عمدتا براي کار طراحي شده است ظاهر آن به سختي جذابيتي ايجاد مي کندو اين گوشي داراي صفحه کليد QWERTY  است .
خروجي صدا در نوکيا E71 در بالاي قاب جلوي گوشي و بطور دقيق در مرکز آن قرار دارد که حسگر نور محيط در طرف چپ و دوربين مکالمه تصويري در طرف راست آن مشاهده مي شود . صفحه نمايش ۳۶/۲ اينچ زير آن قرار گرفته که کليدهاي کنترل ، جستجو و صفحه کليد QWERTY نيز بدنبال آن رديف شده اند . ورودي صداي گوشي در پايين گوشه چپ در قاب جلو قرار دارد .
**باتري
باتري اين مدل نوکيا از نوع BP-4L Li-Ion با توان ۱۵۰۰ ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر ۴۱۰ ساعت و در مکالمه مداوم ۱۰ ساعت و ۳۰ دقيقه دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
نوکيا E71 داراي يک صفحه نمايش ۳۶/۲ اينچ QVGA است که ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد. اين صفحه نمايش از صفحه نمايش نوکيا E61 کوچکتر است.
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي موجود در اين گوشي بخوبي عمل مي کند. نرم افزار پخش موسيقي از فرمت هاي صوتي بسياري پشتيباني مي کند که شامل eAAC , AAC , MP3 و WMA است . اين برنامه با فهرست هاي M3U نيز کار مي کند و فايل هاي انتقال داده شده با انتخاب گزينه Refresh به فهرست موسيقي اضافه مي شوند.
**دوربين
نوکيا E71 به يک دوربين سه مگاپيکسل فلش LED و آينه خودنگاره مجهز است . فلش LED خيلي قوي نيست و کارايي محدودي دارد. نوکيا E71 براي گرفتن عکس از ترکيب دو کليد استفاده مي کند.
دوربين در وضوح QVGA و در ۱۵ fps فيلمبرداري مي کند . از آنجايي که نوکيا E71 براي استفاده تجاري و کاري طراحي شده است نمي توان انتظار داشت که امکانات دوربين فيلمبرداري آن پيشرفته تر باشد .
**حافظه داخلي
حافظه داخلي گوشي E71  110  مگابايت  با پردازنده ۳۶۹ مگاهرتزي  است که اين ميزان حافظه نيز توسط  مموري کارت (microSD (TransFlash  تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي E71   که هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد، هنوز رقبت چنداني را بر نيانگيخته تا متقاضيان براي خريد به آن روي آورند.
۱۲۹/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا