گوشي تلفن همراه نياز به تشکيلات صنفي دارد

” محمد فقيهي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود : در دنياي رقابتي تجارت امروز توليدکنندگان گوشي هاي تلفن همراه بايد کالا و خدماتي را به مشتريان ارائه دهند که دقيقا مورد نياز آنهاست و بنابراين توليدکنندگان براي رسيدن به موفقيت و استمرار آن نيازمند به مشارکت مصرف‌کننده در تدوين استانداردهاي کالا …

” محمد فقيهي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود : در دنياي رقابتي تجارت امروز توليدکنندگان گوشي هاي تلفن همراه بايد کالا و خدماتي را به مشتريان ارائه دهند که دقيقا مورد نياز آنهاست و بنابراين توليدکنندگان براي رسيدن به موفقيت و استمرار آن نيازمند به مشارکت مصرف‌کننده در تدوين استانداردهاي کالا و خدماتي هستند که براي فروش به آنها عرضه مي‌شود.
اين مدرس دانشگاه ادامه داد : در دنياي پيشرفته کنوني مصرف‌کنندگان به منظور مشارکت موثر در فرآيند استاندارد نمودن در درجه اول بايد خود را در قالب گروههاي حامي مصرف‌کننده ، سازماندهي کنند .
وي اظهار داشت : انجمنهاي گوشي تلفن همراه قادر خواهند بود مشکلات احتمالي را به صورت طبقه‌بندي شده و سازمان يافته بيان کنند اين مسئله اثبات شده که روش مذکور بهترين امکان براي شنيدن صداي مصرف‌کننده است .
فقيهي گفت : از ديگر فوايد حاصل ازسلامت اين انجمنهاي صنفي براي گوشي تلفن همراه ، به رسميت شناختن توسط دستگاههاي دولتي،‌تجارتخانه‌هاي خصوصي و سازمانهاي استاندارد ملي مي‌باشد .
وي نتيجه گيري کرد که درصورت تحقق چنين سناريويي علاوه بر ابعاد و وجوه مثبت تبليغاتي ، قطعا منافع ملي قابل توجيهي نيز عايد توليد کنندگان مي شود .
معاون اسبق بازرگاني خارجي استان تهران تصريح کرد : قابليتهاي تجارت الکترونيک، ظرفيت قابل ملاحظه‌اي را براي گروههاي حامي مصرف‌کننده به منظور اتصال به شبکه بين‌المللي فراهم مي‌کند اين پديده اجازه مي‌دهد تا مسائل مرتبط با جهان پيشرفته در اجتماعي بين‌المللي بررسي شود .
  123/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا