پرفروش هاي گوشي همراه در بازار روز يکشنبه

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را مهمترين دليل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق مي دانند.گوشي ۶۵۰۰slide نوکيا با گارانتي متفرقه به بهاي دو ميليون و ۹۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد داراي دوربين دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي و حافظه داخلي ۲۰ مگابايت است که اين …

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را مهمترين دليل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق مي دانند.
گوشي ۶۵۰۰slide نوکيا با گارانتي متفرقه به بهاي دو ميليون و ۹۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد داراي دوربين دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي و حافظه داخلي ۲۰ مگابايت است که اين ميزان حافظه توسط مموري کارت تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
گوشي K850 و K770 که به ترتيب به بهاي دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۸۷۰  هزار ريال  در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
گوشي K850 با مشخصات فني همچون دوربين پنج مگاپيکسل داراي فوکوس اتوماتيک ولنز سايبرشات و دوربين دوم VGA ،حافظه داخلي ۴۰ مگابايتي است و گوشي K770 نيز داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳  مگاپيکسل با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم VGA و ارتقاي حافظه اصلي توسط کارت حافظه جانبي است.
گوشي F480 نيز با گارانتي رسمي و با قيمت چهار ميليون و ۶۵۰ هزار ريال توانست در صدر پرفروش ترين هاي سامسونگ قرار گيرد.
مدل فوق داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسل و ارتقاي حافظه داخلي توسط مموري کارت microSD TransFlash است.
گوشي C118 موتورولا که در ليست گوشي هاي ارزان قيمت قرار دارد با قيمت ۳۷۰ هزار ريال نسبت به ساير مدل هاي اين برند از فروش خوبي برخوردار شده است.
مدل فوق تنها براي مکالمه ساده تلفني به کار مي رود و فاقد هرگونه امکانات پيشرفته اي است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا