پرفروش هاي گوشي همراه در بازار روز اول هفته

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را مهمترين دليل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق مي دانند.در همين حال گوشي پرفروش۵۲۲۰ و E65 نوکيا  با گارانتي متفرقه به  بهاي  يک ميليون و ۵۴۰ هزار ريال و دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال عرضه مي شود.گوشي  5220 داراي …

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را مهمترين دليل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق مي دانند.
در همين حال گوشي پرفروش۵۲۲۰ و E65 نوکيا  با گارانتي متفرقه به  بهاي  يک ميليون و ۵۴۰ هزار ريال و دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال عرضه مي شود.
گوشي  5220 داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و ارتقاي حافظه داخلي تا دو گيگابايت است و E65 نيز دوربين دو مگاپيکسلي داشته و حافظه داخلي آن تا دو گيگابايت قابليت ارتقا دارد.
دو مدل K530 و K810سوني اريکسون نيزکه  توانستند در صدر پرفروش ترين هاي بازار تهران جاي گيرند، با گارانتي اصلي به قيمت يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي K530 داراي دوربين دو مگا پيكسلي و حافظه داخلي ۱۶مگابايتي با ميزان ارتقا حافظه و K810  داراي دوربين عکاسي ۳/۱۵ مگاپيکسلي   و ارتقا حافظه داخلي تا دو گيگابايت است.
گوشي j700 و U700  سامسونگ که از بدو ورود به بازار تلفن همراه مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي يک ميليون و ۱۸۰ هزار ريال و يک ميليون و ۸۸۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي j700 پرفروش داراي دوربين عکاسي ۳/۱ مگاپيکسلي ، حافظه داخلي ۱۰ مگابايت و حافظه جانبي (microSD (TransFlash  است.
گوشي U700 نيز داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداي ۲/۳ مگاپيکسل با حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي است.
گوشي V8 موتورولا با گارانتي رسمي به قيمت دو ميليون و ۸۵۰ هزار ريال توانست در ليست پرفروش ترين هاي موتورولا قرار گيرد.
اين مدل داراي دوربين عکاسي دو مگاپيکسلي و حافظه داخلي دو گيگابايتي است.
گوشيTOUCH  اچ تي سي  با قيمت چهار ميليون و ۷۰۰ هزار ريال توانست در ليست پرفروش ترين هاي اين برند قرار گيرد.
مدل فوق داراي دوربين دو مگاپيکسلي و ارتقاي حافظه داخلي توسط مموري کارت است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا