عدم تطابق سيم‌کارت و گوشي مشترکان تلفن همراه مختص ايران نيست

به گزارش خبرنگار موبنا،” غالب حريري” در خصوص عدم تطابق گوشي تلفن همراه برخي مشترکان با سيم کارت اپراتور اول اظهار داشت: شرکت ارتباطات سيار، مشترکان خود را محدود به استفاده از گوشي خاصي نمي کند .مديرکل پشتيباني فني پيشرفته شرکت ارتباطات سيار با تاکيد بر اينکه “مشترکان بايد استاندارهاي لازم براي گوشي تلفن همراه  …

به گزارش خبرنگار موبنا،” غالب حريري” در خصوص عدم تطابق گوشي تلفن همراه برخي مشترکان با سيم کارت اپراتور اول اظهار داشت: شرکت ارتباطات سيار، مشترکان خود را محدود به استفاده از گوشي خاصي نمي کند .
مديرکل پشتيباني فني پيشرفته شرکت ارتباطات سيار با تاکيد بر اينکه “مشترکان بايد استاندارهاي لازم براي گوشي تلفن همراه  را رعايت کنند”، افزود: سيم کارت هاي همراه اول در گوشي هايي که با استانداردهاي جهاني مطابقت داشته باشند، فعال است.
در همين حال مديرکل کنترل و مديريت شبکه‌ شرکت ارتباطات سيار نيز پيش از اين دراين باره گفته است : عدم تطابق سيم‌کارت و گوشي، يکي از بزرگ‌ترين مشکلات اپراتورها در تمام دنياست و مختص ايران نيست.
عباس يوسفيان يکي از راهکارهاي پيشگيرانه که مي‌تواند مشترکان را از اين مشکل برهاند را خريد و استفاده از گوشي‌هاي استاندارد عنوان کرد.
وي گفت: در اين زمينه، تنها پيشنهاد ما اين است که مشترکان با مراجعه به دفترامور مشترکين درخواست تعويض سيم‌کارتشان را بدهند.
يوسفيان ادامه داد:مشترکان بايد توجه داشته باشند که کمپاني سازنده سيم‌کارت جديد، از نوع متفاوت با کمپاني سازنده‌ سيم‌کارت قبلي باشد تا با آن گوشي خاص کار کند.
به گفته وي همراه‌اول معمولاً براي يک پيش‌شماره، سيم‌کارت‌هاي کمپاني‌هاي مختلفي از دو تا چهار کمپاني و بلکه بيشتر را دارد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا