مهلت سه هفته اي پرداخت قبوض تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، مشترکان اپراتور اول تا پايان روز هشتم آبان ماه فرصت دارند تا بدهي صورت‏حساب تلفن همراه  اين دوره خود را پراداخت کنند.چنانچه مشترکان بدهي خود را در تاريخ معين پرداخت نکنند، ارتباط تلفن همراه آنان  به مدت يک هفته يکطرفه و پس از آن به طور کامل قطع مي‏شود. شرکت ارتباطات …

به گزارش خبرنگار موبنا، مشترکان اپراتور اول تا پايان روز هشتم آبان ماه فرصت دارند تا بدهي صورت‏حساب تلفن همراه  اين دوره خود را پراداخت کنند.
چنانچه مشترکان بدهي خود را در تاريخ معين پرداخت نکنند، ارتباط تلفن همراه آنان  به مدت يک هفته يکطرفه و پس از آن به طور کامل قطع مي‏شود.
شرکت ارتباطات سيار با ارسال پيامک مبلغ صورتحساب مشتركان خود را نيز اعلام كرده است.
اين در حالي است که برخي از مشترکان اپراتور اول دليل پرداخت نکردن صورت‏حساب را نرسيدن قبوض به نشاني مورد نظر خود عنوان مي‏کنند كه به اعتقاد تحليلگران، به نا هماهنگي ميان  شركت ارتباطات سيار و پست صورت مربوط مي شود.
به همين علت همراه اول با ارسال پيامك به مشتركان خود ، ضمن آگاه ساختن آنان  از توزيع صورتحساب  دوره ، جزييات مبلغ كاركرد را نيز اطلاع رساني كرده است، تا از اين پس  پرداخت نکردن به موقع صورتحساب ،به خاطر  آنچه كه  اطلاع رساني غير  شفاف ناميده مي شود،باعث قطع ارتباط مشتركان نشود.
همراه اول حدود ۱۷ ميليون مشترك سيم كارت دائمي دارد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا