شوهرم همه اتفاقات زندگیمان را برای مادرش تعریف می‌کند

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم هر اتفاقی در زندگیمان می افتد به مادرش می گوید. زن جوان ادامه داد:چند سال است که این رفتار او را تحمل می کنم و حرفی …

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم هر اتفاقی در زندگیمان می افتد به مادرش می گوید.
زن جوان ادامه داد:چند سال است که این رفتار او را تحمل می کنم و حرفی نمی زنم ولی دیگر طاقت ندارم. مادرشوهرم همیشه از جزئی ترین و خصوصی ترین مسایل زندگی من و شوهرم خبر دارد و این موضوع مرا عذاب می دهد. هربار از شوهرم خواهش می کنم که مسایل زندگیمان را به مادرش نگوید فایده ای ندارد و او باز هم کار خودش را می کند.
وی افزود:آخرین بار وقتی از او خواهش کردم که دیگر اینکار را نکند چنان جنجالی به راه انداخت که من متوجه شدم دیگر نمی توانم در کنار این مرد بچه ننه و خودخواه زندگی کنم. مادرشوهرم نه تنها از همه اتفاقات زندگی من و شوهرم خبر دارد بلکه در آنها دخالت هم می کند و من دیگر نمی توانم به این زندگی ادامه بدهم.
بعد از صحبت های این زن قاضی دادگاه خانواده شوهر وی را نیز به احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا