۹۰درصد بازار دستگاه هاي مخابراتي اروپا در اختيار ساژم است

به گزارش خبرنگار موبنا ،  اريک ريگارد در سمينار بررسي بازار و استراتژي آينده شرکت ساژم و فيليپس در ايران اظهار داشت: اين شرکت خواهان توسعه و گسترش روابط تجاري با ايران است. وي در خصوص ادغام شرکت هاي ساژم و فيليپس و جايگاه ساژم در شرکت جديد گفت: فروش اين شرکت سالانه به مرز …

به گزارش خبرنگار موبنا ،  اريک ريگارد در سمينار بررسي بازار و استراتژي آينده شرکت ساژم و فيليپس در ايران اظهار داشت: اين شرکت خواهان توسعه و گسترش روابط تجاري با ايران است.
وي در خصوص ادغام شرکت هاي ساژم و فيليپس و جايگاه ساژم در شرکت جديد گفت: فروش اين شرکت سالانه به مرز ۳/۱ ميليارد يورو مي‌رسد و در هر سا ل ۴/۱ ميليون از فاکس‌هاي ساژم به فروش مي‌رود.
وي ادامه داد:اين شرکت سالانه ۵/۶ ميليون مواد مصرفي و ۲۱۵ هزار فتوفريم در جهان مي فروشد.
در ادامه اين سمينار اميد نوش آبادي مدير عامل شرکت “عصر ارتباطات توسعه آريا” نماينده انحصاري محصولات مخابراتي و اداري ساژم و فيليپس در ايران اظهار داشت:ساژم از سال ۲۰۰۲ که با فيليپس ادغام شد، به برند اول اروپا تبديل شده است و ۹۰ درصد بازار ماشين اداري و مخابراتي اروپا را در اختيار دارد.
وي گفت: ساژم به منظور احترام به سلايق خريداران ايراني، محصولات خاص ايران را طراحي و توليد کرده و اکنون در بازار به فروش مي‌رساند.
نوش آبادي ادامه داد: شرکت توسعه ارتباطات آريا در بازار ايران به دنبال تامين سلايق و نيازهاي خريداران است.
وي تاکيد کرد:محصولات ساژم برخلاف بسياري از برندها که در چين توليد مي‌شود ، در فرانسه توليد مي‌شوند، البته برخي قطعات از چين خريداري مي‌شود.
نوش آبادي افزود: هم اکنون ساژم داراي تنوع محصول فراواني است و تجهيزات مخابراتي، ماشين هاي اداري و دستگاه‌هاي اداري سنگين و حرفه‌اي و تلفن ثابت که قابليت ارسال SMSرا داشته باشد توليد مي‌کند.
وي گفت: ۵۰ درصد بازار ترموفاکس‌ها و ۲۰ درصد بازار ليزر فاکس‌ها در جهان اکنون در اختيار ساژم است.
مدير عامل شرکت توسعه ارتباطات آريا قاچاق محصولات اداري و مخابراتي را صفر دانست و گفت: اکنون با تعرفه ۱۰ درصدي براي ماشين‌هاي اداري و فاکس‌ قاچاق معني ندارد.
وي تصريح کرد: هدف اين شرکت توسعه حضور ساژم و فيليپس در ايران و گسترش خدمات پس از فروش در کشوراست.
وي افزود: ما به دنبال رويارويي و رقابت مستقيم با ديگر برندها و حذف برندي خاص و جايگزيني فيليپس و ساژم نيستيم،بلکه مسير خود را دنبال مي‌کنيم و مطمئن هستيم که سهم خود از بازار را حفظ و درآينده آن را اضافه خواهيم کرد. 
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا