قوانين استفاده اشتراکي از زير بناها ي موبايلي در چين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از “سلولارنيوز”، براساس اين گزارش،  اين وزارتخانه دليل اين تصميم خود را تشويق بيشتر اپراتورهاي تلفن همراه براي استفاده اشتراکي از زيربناهاي  موبايلي اعلام کرد.اين گزارش در ادامه مي افزايد : بهره برداران اصلي اين طرح دو اپراتور کوچک تر اين کشور يعني چاينا تلکام و چاينا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از “سلولارنيوز”، براساس اين گزارش،  اين وزارتخانه دليل اين تصميم خود را تشويق بيشتر اپراتورهاي تلفن همراه براي استفاده اشتراکي از زيربناهاي  موبايلي اعلام کرد.
اين گزارش در ادامه مي افزايد : بهره برداران اصلي اين طرح دو اپراتور کوچک تر اين کشور يعني چاينا تلکام و چاينا يونيکام خواهند بود که اين توانايي را مي يابند که پوشش دهي سرويس هاي خود را با استفاده اشتراکي از زير بناهاي موبايلي با سرعت بيشتري تکميل کنند.
وزارتخانه در ادامه بيانيه خود آورده است : اپراتورها موظف هستند شرايط خود را براي مشارکت در اين طرح  با گسترش تکنولوژي ها و زير بناهاي خود به حد مطلوب برسانند.
اپراتورها همچنين بايد هنگام نصب برج هاي ارتباطي جديد اپراتورهاي ديگر را آگاه کنند و اطلاعات لازم در زمينه توسعه شبکه و زير بناهاي سرويس هاي خود را در اختيار آنها قرار دهند.
اپراتورها درصورتي که از مشارکت در اين طرح سرباز زنند حق احداث برج و گسترش زيربناهاي خود را در مکان هايي که داراي زيربناهاي موبايلي است به مدت سه سال نخواهند داشت.
وزارت صنايع و فناوري اطلاعات چين افزود: به تازگي چاينا تلکام با پرداخت شش ميليارد و ۴۰۰ميليون دلار شبکه CDMA چاينا يونيکام را بدست آورده است و در نظر دارد چهار ميليارد دلار ديگر را براي گسترش شبکه سرمايه گذاري کند.
چين در بين ديگررقباي آسيايي با  رشد سالانه  20.4درصدرتبه اول را به خود اختصاص داده است و تعداد کاربران آن تا پايان ژوئن (۱۱تير)  2008 ميلادي به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون نفر به مشترکان خود افزوده است و تعداد کاربران اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
۱۳۴/ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا