پلتفورم Business Intelligence مايکروسافت براي تلفن همراه ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، پلتفورم Business Intelligence مايکروسافت از اين امکان برخوردار است که به پورت هاي تجاري از طريق هر دستگاه مدرن تلفن همراه دسترسي داشته باشند.اين پلتفورم به صورت ديواره آتش براي حفاظت از اطلاعات کاربران به عنوان يک سرويس ميزبان نصب مي شود و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، پلتفورم Business Intelligence مايکروسافت از اين امکان برخوردار است که به پورت هاي تجاري از طريق هر دستگاه مدرن تلفن همراه دسترسي داشته باشند.
اين پلتفورم به صورت ديواره آتش براي حفاظت از اطلاعات کاربران به عنوان يک سرويس ميزبان نصب مي شود و امکان تغيير شکل محتواي SQL Server, Excel, PerformancePoint و SharePoint را روي صفحه نمايش تلفن همراه فراهم مي کند و کاربر به سادگي مي تواند از طريق اين سرويس براي ناوبري استفاده کند.
مديريت اجرايي شرکت وبالو اعلام کرد : هدف ما اين است که اين امکان  براي همه کاربران حرفه اي تلفن همراه فراهم کنيم که بتوانند به تمامي اطلاعاتي که نياز دارند از هر نوع دستگاهي دسترسي داشته باشند.
بر اساس اين گزارش ، اين سرويس با سيستم عامل هاي بلک بري، ويندوز موبايل ۵، ويندوز موبايل ۶، Java MIDP 2.0، سيمبيان، UIQ و پالم گوشي هاي هوشمندي سازگار است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا