گوشي E66 با گارانتي رسمي در بازار عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، چندي پيش اين مدل نوکيا براي اولين بار از طريق مبادي غيرقانوني و با قيمت  چهار ميليون و ۹۰۰ هزار ريال وارد بازار شد.اين در حالي است که با گذشت کمتر از دو هفته از ورود غيرقانوني گوشي E66 قيمت آن ۳۰۰ هزار ريال کاهش يافت و به بهاي چهار ميليون …

به گزارش خبرنگار موبنا، چندي پيش اين مدل نوکيا براي اولين بار از طريق مبادي غيرقانوني و با قيمت  چهار ميليون و ۹۰۰ هزار ريال وارد بازار شد.
اين در حالي است که با گذشت کمتر از دو هفته از ورود غيرقانوني گوشي E66 قيمت آن ۳۰۰ هزار ريال کاهش يافت و به بهاي چهار ميليون و ۶۰۰ هزار ريال رسيد.
مشخصات فني گوشي E66 نوکيا به شرح زير است:
نوکيا E66 داراي ابعاد ۵/۱۰۷ در ۵/۴۹ در ۶/۱۳ ميلي متر و وزن ۱۲۱ گرم است. نوکيا E66 ساختار مقاومي دارد و در حال حاضر باريک ترين تلفن هوشمند کشويي موجود در بازار است که بسياري از خريداران فقط به اين نکته توجه دارند.
 آنچه که بيشتر افراد از گوشي هاي تجاري انتظار دارند طراحي ساده ، کليدهاي زياد و ظاهر زيبا است.
نوکيا E66 نيز اين راه را دنبال مي کند. طراحي فلزي قاب پشت و جلوي گوشي جلوه خاصي به آن مي دهد.
گوشي E66 داراي سريعترين و کوچکترين شارژر است که به راحتي مي توان آن را در جيب حمل کرد. در بسته بندي گوشي يک  مموري کارت  دو گيگابايتي وجود دارد.
علاوه بر اينها يک جلد چرمي ، بند چرمي ، CD با PC Sync و هندز فري نيز در بسته بندي مشاهده مي شود. دفترچه راهنماي گوشي نيز در بسته بندي آن قرار دارد.
صفحه نمايش اين گوشي TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ ، دوربين عکاسي ۱۵/۳ مگاپيکسلي و حافظه داخلي ۱۱۰ مگابايتي  از ديگر مشخصات فني اين گوشي به شمار مي آيد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا