افزايش سهم سامسونگ در بازار تلفن همراه هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،سامسونگ در ادامه گزارش خود آورده است، سهم اين شرکت در نيمه اول سال ۲۰۰۹ ميلادي نيز در بازار هند ۱۵ درصد افزايش خواهد يافت.“سانيل دات”مدير بخش تلفن همراه سامسونگ گفت:اين شرکت در سال جاري حدود ۳۰ مدل گوشي در هند توليد کرده است و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،سامسونگ در ادامه گزارش خود آورده است، سهم اين شرکت در نيمه اول سال ۲۰۰۹ ميلادي نيز در بازار هند ۱۵ درصد افزايش خواهد يافت.
“سانيل دات”مدير بخش تلفن همراه سامسونگ گفت:اين شرکت در سال جاري حدود ۳۰ مدل گوشي در هند توليد کرده است و تا پايان سال جاري ۹ تا۱۰ نمونه گوشي ديگر را در اين کشور عرضه مي کند.
وي در ادامه گفت : سامسونگ به تازگي در يک رقابت شديد در کسب سهم بيشتر دربازار هند ، از شرکت آمريکايي موتورولا پيشي گرفت.
بر اساس اين گزارش سهم سامسونگ از ۵۰۷ درصد ماه ژانويه به ۷ درصد در مارس ۲۰۰۸ رسيد در حالي که سهم  موتورولا در اين مدت از ۶.۷ به ۵.۹ درصد کاهش يافته است.
دات در پايان خاطر نشان کرد : سامسونگ انتظار دارد رشد عرضه گوشي هاي چند رسانه اي اين شرکت تا پايان سال به حدود ۴۰ درصد برسد.
سامسونگ شرکت بزرگ تجهيزات و وسايل الکترونيکي و الکتريکي است که از شرکت هاي زيادي تشکيل شده است .
سه شرکت عمده سامسونگ شامل  “سامسونگ الکترونيک”،”سامسونگ هوي اينداستري”و “سامسونگ اينجينيرينگ و کانستراکشن”مي باشد که به همين دليل به آن “تري استار” مي گويند.
سامسونگ پنجمين شرکت بزرگ جهان به شمار مي آيد که مدير عامل آن “لي کن هي”سومين پسر “لي بيونگ چول”مي باشد.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
در ماه مي ( ارديبهشت) ميلادي  62/8 ميليون نفر به تعداد کاربران هند افزوده شد و اين کشور در حال حاضر بيش از  9/277 ميليون نفر کاربر دارد.
هند ۱۲ اپراتور فعال دارد و رتبه دوم بازار آسيا پس از چين در اختيار اين کشور  مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا