ReCellular عنوان بهترين شرکت بازيافت گوشي را در آمريکا کسب کرد

  به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پي آروب، بر اساس اين گزارش هر سال انجمن USLBA شرکت هايي را که به يک موفقيت استثنايي در ارتباطات محلي و بخش تجاري نايل مي شوند، جايزه مي دهد.شرکت ReCellular پيشرو در صنعت بازيافت تجهيزات بي سيم به عنوان اولين سرمايه گذار اختصاصي …

  به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پي آروب، بر اساس اين گزارش هر سال انجمن USLBA شرکت هايي را که به يک موفقيت استثنايي در ارتباطات محلي و بخش تجاري نايل مي شوند، جايزه مي دهد.
شرکت ReCellular پيشرو در صنعت بازيافت تجهيزات بي سيم به عنوان اولين سرمايه گذار اختصاصي در بازار نوظهور تلفن همراه شناخته شده است.
اين پايگاه اينترنتي به نوع جايزه اعطايي انجمن اشاره اي نکرد و افزود: اين شرکت هر سال چهار ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه از ميان موسسات و مردم عادي جمع آوري و تقريبا نيمي از آن ها را براي استفاده مجدد به بازار عرضه مي کند.
قسمت هاي و لوازم فرسوده گوشي هاي تلفن همراه پيش از اين که به عمده فروشان بيش از ۴۰ کشور دنيا فروخته شوند، تعمير و تعويض مي شود.
 مدارهاي برق، شارژرهاي گوشي و لوازم جانبي پلاستيکي، بخش هاي فلزي،  بخش باتري ، کاغذ، مقوا و حتي چرم و بخش قاب گوشي بازيافت مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا