تعرفه جديد پيامک براي سيم کارت هاي اعتباري همراه اول محاسبه نمي شود

به گزارش خبرنگار موبنا به رغم مصوبه هيات دولت ، هم اکنون تعرفه پيامک سيم کارت هاي اعتباري همراه اول، همچنان با نرخ ۱۶۰ ريال محاسبه مي شود و اين اپراتور تاکنون نرخ اين سرويس خود را تغيير نداده است.اگرچه مشکلات فني، دليل تاخير در اجراي اين مصوبه عنوان مي شده اما هنوز خبري از …

به گزارش خبرنگار موبنا به رغم مصوبه هيات دولت ، هم اکنون تعرفه پيامک سيم کارت هاي اعتباري همراه اول، همچنان با نرخ ۱۶۰ ريال محاسبه مي شود و اين اپراتور تاکنون نرخ اين سرويس خود را تغيير نداده است.
اگرچه مشکلات فني، دليل تاخير در اجراي اين مصوبه عنوان مي شده اما هنوز خبري از رفع اين مشکل از سوي مسئولان اعلام نشده است.
در همين حال اپراتور دوم تلفن همراه (ايرانسل ) نيز تغييري در نرخ پيام کوتاه سيم کارت هاي خود نداده و اين مصوبه را براي مشترکان اجرايي نکرده است.
احتمال مي رود چنانچه محدوديت فني براي تغيير تعرفه پيام کوتاه اپراتور اول برداشته شود،اين اپراتور مابه التفاوت ارسال پيامک هاي فارسي مشترکان را که از تيرماه بايد ۸۹ ريال محاسبه مي شد، به مشترکان بپردازد.
هيات دولت به منظور فرهنگ سازي و بسط و گسترش خط و زبان فارسي، نرخ پيامک فارسي را به ۸۹ ريال کاهش و پيامک لاتين را به ۲۲۲ ريال افزايش داد که اين مصوبه بايد از تيرماه امسال توسط تمامي اپراتورها اجرايي مي شد.
گفتني است ۲۷ ميليون مشترک همراه اول به طور متوسط روزانه بالغ بر ۴۰ ميليون پيامک کوتاه ارسال مي کنند.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا