۴۲ درصد نوجوانان آمريکايي با چشم بسته پيام کوتاه تايپ مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل ريسرچ، آمارهاي  موجود حاکي از آن است که کاربران تلفن همراه در آمريکا بطور ميانگين روزانه بيش از يک ميليارد پيام کوتاه مبادله مي کنند.نتايج تحقيقاتي که به تازگي روي کاربران نوجوان آمريکايي انجام شد،حاکي از آن است که نوجوانان نسبت به بزرگسالان از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل ريسرچ، آمارهاي  موجود حاکي از آن است که کاربران تلفن همراه در آمريکا بطور ميانگين روزانه بيش از يک ميليارد پيام کوتاه مبادله مي کنند.
نتايج تحقيقاتي که به تازگي روي کاربران نوجوان آمريکايي انجام شد،حاکي از آن است که نوجوانان نسبت به بزرگسالان از بخش پيام کوتاه تلفن همراه بيشتراستفاده مي کنند و پيام متني جاي مکالمه را در ميان نوجوانان گرفته است.
۸۰ درصد شرکت کننده در اين نظر سنجي گفتند که هنگامي که گوشي، همراه آنها است احساس امنيت مي کنند، ۵۱ درصد کاربران اطلاعات مهم را در اين دستگاه ها ذخيره مي کنند.
بر اساس اين گزارش، تلفن همراه، MP3 پلير، GPS ، لپ تاپ و ويديو پلير بيشترين کاربرد را در ميان نوجوانان دارد و در اين ميان  تلفن همراه مقام نخست را دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ ميليون و     400 هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.
آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال دارد که AT&T با بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,GPRS  , EDGE , UMTS و HSDPAرتبه اول را در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا