پيام کوتاه مي تواند پل ارتباطي اوليا و مدارس باشد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “لوکال نيوز”، کارشنان آموزش و پرورش هند اعلام کرد ند که بررسي ها حاکي از آن است که بسياري از مسوولان مدارس استفاده از سرويس پيام کوتاه را براي پيشرفت درسي دانش آموزان ضروري مي دانند.استفاده از سرويس پيام کوتاه با تلفن همراه مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “لوکال نيوز”، کارشنان آموزش و پرورش هند اعلام کرد ند که بررسي ها حاکي از آن است که بسياري از مسوولان مدارس استفاده از سرويس پيام کوتاه را براي پيشرفت درسي دانش آموزان ضروري مي دانند.
استفاده از سرويس پيام کوتاه با تلفن همراه مي تواند والدين را به طور مستمر با مسوولان مدارس در ارتباط نگه دارد و آنها را از وضعيت عمومي دانش آموزان آگاه کند.
بسياري از دانش آموزان به بهانه هاي مختلف بين اوليا و مربيان فاصله ايجاد مي کنند و تلفن همراه مي تواند وسيله خوبي براي پر کردن اين فاصله باشد.
علاوه بر اين پيام متني مي تواند به عنوان يک وسيله کمک آموزشي مناسب نيز مورد استفاده قرار گيرد.
کشور هند ۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
ماهانه هشت ميليون نفر به تعداد کاربران هند افزوده مي شود و در حال حاضر تعداد کاربران اين کشور بيش از ۳۰۰ ميليون نفر است که ۶۲ ميليون نفر آن مربوط به کاربران روستايي مي باشد.
 پيش بيني شده است که تعداد کاربران هند تا سال ۲۰۱۲ بيش از دو برابر شده و به ۷۳۷ ميليون نفر برسد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا