توليد بي نتيجه گوشي تلفن همراه ادامه دارد

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : در زمان راه اندازي خط توليد گوشي در داخل ،  دست اندر کاران آن با کمي تغييرات از خط قبلي توليد گوشي تلفن همراه (شرکت صا ايران ) استفاده کردند اما غافل از آن که اين تکنولوژي ديگر کارايي نخواهد داشت .وي …

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : در زمان راه اندازي خط توليد گوشي در داخل ،  دست اندر کاران آن با کمي تغييرات از خط قبلي توليد گوشي تلفن همراه (شرکت صا ايران ) استفاده کردند اما غافل از آن که اين تکنولوژي ديگر کارايي نخواهد داشت .
وي ادامه داد : زيرساخت هاي موجود در بسياري از کارخانه هاي مخابراتي کشور کيفيت مناسبي نداشته و فقط در حد مونتاژ کاربري دارد.
اين استاد دانشگاه اظهار داشت : توليد گوشي براي هر کشوري که بتواند اين تکنولوژي را در اختيار بگيرد بسيار سود ده خواهد بود ولي باتوجه به اين که هيچ برندي حاضر نسيت در ايران سرمايه گذاري کند ديگر نبايد در اين باره تلاش بيهوده صورت گيرد .
وي اظهار داشت که به اعتقاد او ، برخي مسوولان فقط گردش مالي ۹۰۰ ميليون دلاري خريد گوشي تلفن همراه در کشور را در نظر و قصد دارند با توليدات داخلي اين حجم از سرمايه را در اختيار بگيرند اما به نظر  مي رسد در اين زمينه به واقعيتي که توجه نشده ، توانمندي و ظرفيت هاي داخلي است که اصولا نمي تواند پاسخگوي نياز بازار باشد.
۱۲۳/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا