معرفی گوشی Tatoo اچ تی سی

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی اچ تی سی مجهز به سیستم عامل آندروید با وزن ۱۱۳ گرم در ابعاد ۱۰۶ در ۱۴ در ۲/۵۵ میلیمتر ساخته شده  است. این گوشی دارای یک پردازنده قدرتمند ۵۲۸ مگاهرتزی است که  با وجود سیستم عامل آندروید نسخه ۵/۱ کاربر به یک کامپیوتر شخصی مجهز است.این مدل …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی اچ تی سی مجهز به سیستم عامل آندروید با وزن ۱۱۳ گرم در ابعاد ۱۰۶ در ۱۴ در ۲/۵۵ میلیمتر ساخته شده  است.
 این گوشی دارای یک پردازنده قدرتمند ۵۲۸ مگاهرتزی است که  با وجود سیستم عامل آندروید نسخه ۵/۱ کاربر به یک کامپیوتر شخصی مجهز است.
این مدل اچ تی سی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است که دارای فوکوس خودکار نیز است.دوربین مدل فوق فاقد فلاش است  و احتمالا کاربر برای عکاسی در محیط های کم نور به مشکل بر می خورد.
این گوشی که در رنگ بندی متفاوت تولید می شود به راحتی در دست یا جیب جای می گیرد.حافظه داخلی Tatoo اچ تی سی ۲۵۶ مگابایت RAM و ۵۱۲ مگابایت ROM است که این میزان حافظه توسط مموری کارت microSD TransFlash ارتقا می یابد.
صفحه نمایش TFT لمسی این گوشی قابلیت ۵۶ هزار رنگ را داراست.همچنین این گوشی توانایی پشتیبانی از باندهای ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ GSM و ۹۰۰ ، ۲۱۰۰ HSDPA را دارد.
پشتیبانی  از SMS، MMS ، Email  و بلوتوث از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.گوشی Tatoo اچ تی سی دارای ۳G، GPRS و Wi-Fi نیز است که به کمک آن می توان به راحتی به اینترنت پر سرعت بی سیم دسترسی پیدا کرد.کامپیوتر جیبی HTC Tatoo دارای ویژگی های خوبی در پخش صوتی و تصویری است چرا که قابلیت پخش فایل هایMP3،eAAC+،WAV،WMA9،MP4،H.263،H.264،WMV9 را داراست.
بر روی این گوشی یک رادیو FM استریو با کیفیت بسیار بالا به همراه FM transmitter و RDS نصب شده است.
از دیگر ویژگی های این گوشی تلفن همراه  می توان به سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه نمایش به حال عمودی و افقی، قطب نمای دیجیتالی، سنسور UI، قابلیت دریافت چندین لمس همزمان از صفحه نمایش (Multi-Touch Input Method) اشاره کرد.
همچنین باتری استاندارد لیتیوم-یون ۱۱۰۰ میلی آمپری این گوشی در زمان مکالمه به مدت ۶ ساعت و۳۰  دقیقه و در زمان انتظار به مدت ۳۴۰  ساعت  کار می کند.
این گوشی تا کنون وارد بازار تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا