تلویزیون آنالوگ بر روی لپ تاپ یا رایانه شخصی

به گزارش موبنا، یکی از شرکت های تولید کننده دستگاه های چند رسانه ای ازقبیل دستگاه های تی وی تیونر یا گیرنده های تلویزیون دیجیتال و آنالوگ پرتابل و قابل حمل در اندازه های فلش مموری، شرکت کی ورلد میباشد. که به تازگی محصول جدیدی با قابلیت دریافت امواج آنالوگ موسوم به USB Analog TV …

به گزارش موبنا، یکی از شرکت های تولید کننده دستگاه های چند رسانه ای ازقبیل دستگاه های تی وی تیونر یا گیرنده های تلویزیون دیجیتال و آنالوگ پرتابل و قابل حمل در اندازه های فلش مموری، شرکت کی ورلد میباشد. که به تازگی محصول جدیدی با قابلیت دریافت امواج آنالوگ موسوم به USB Analog TV Stick Pro مدل ۳۰۳U عرضه کرده است.
این مدل که با پشتیبانی دریا کامپیوتر عرضه میشود، به وسیله رابط USB 2.0 به سیستم متصل میشود علاوه بر اینکه یک تلویزیون همراه  میباشد شما را قادر میسازد که دستگاه های خود از قبیل ویدئوهای VHS، دوربین های فیلمبرداری، پخش کننده هایVCD  ، DVD را از طریق ورودی های AV یا  S-Video به آن اتصال داده و علاوه بر تماشای آنها بر روی رایانه شخصی و یا لپ تاپ حتی آنها را با فرمتهای مختلف و کاربردی  iPod,PSP ,DVD,AVI, H.264,VCD, MPEG1,2,4 بر روی رایانه ضبط کنید.
همچنین کنترل از راه دور ۳۰۳U نیز با امکاناتی که دارد لذت استفاده از این دستگاه را دو چندان کرده است حتی خاموش کردن رایانه شخصی تان به وسیله کنترل از راه دور امکان پذیر میباشد . ضبط برنامه های تلویزیونی ، وجود رادیو FM  و ضبط برنامه های دلخواه  رادیویی ، گرفتن عکس از صحنه های مورد نظر و دلخواه در حالت تلویزیون و یا در هنگام تماشای دستگاه های پخش کننده که به سیستم متصل کرده اید نیز از دیگر قابلیت های این دستگاه کوچک می باشد.
گفتنی است امکاناتی درنرم افزار این محصول موجود است که ضبط برنامه ریزی شده برنامه های دلخواه، پیش نمایش چندین کانال و انتخاب هر کدام به دلخواه و گرفتن عکس لحظه ای به طور متناوب امکان پذیر می کند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا