موتورولا رایانه همراه جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ، این رایانه که بسیار مقاوم طراحی و ساخته شده،  با نام مدل Motorola MC950 Mobile Computer معرفی شده است.دنیای تجارت امروزه هرچه بیشتر با استفاده از تجهیزات ودستگاههای همراه عجین شده و این رایانه همراه ومقاوم جدید موتورولا برای بسیاری از دست اندرکاران …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ، این رایانه که بسیار مقاوم طراحی و ساخته شده،  با نام مدل Motorola MC950 Mobile Computer معرفی شده است.
دنیای تجارت امروزه هرچه بیشتر با استفاده از تجهیزات ودستگاههای همراه عجین شده و این رایانه همراه ومقاوم جدید موتورولا برای بسیاری از دست اندرکاران بازار تجارت ، مفید واقع خواهد شد.
رایانه Motorola MC950 Mobile دارای قابیت های شبکه ارتباط از راه دور ۳.۵G WAN ، که موجب دسترسی بی نظیر به سیستم های مربوطه و مدیریت بهتردر مصرف باتری ودر نهایت کاهش ظرفیت باتری می شود.
رایانه همراه یادشده دارای تراشه پردازشگر Marvell XScale PXA320 با فرکانس ۸۰۶ مگاهرتز ، سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ۶.۱ ، سیستم ردیاب جهانی GPS ، د وربین ۳ مگا پیکسلی با فوکوس خودکار و رزولوشن بالا برای ثبت و اسکن تصاویر و مدارک مهم است.
این رایانه همراه جدید موتورولا از طریق عوامل و نمایندگی های فروش و شرکای شرکت موتورولا به بازار عرضه خواهد شد ولی زمان دقیق ورود آن به بازار اعلام نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا