سهام مخابرات هفته آینده واگذار می شود

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بنا به دلایلی عرضه بلوکی سهام مخابرات به تعویق افتاد و هفته آینده انجام می شود. وی در مورد دلایل این تعویق صحبتی نکرد.این درحالیست که مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بودند که اطلاعات مورد نظر هیات پذیرش بورس از سوی شرکت مخابرات …

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بنا به دلایلی عرضه بلوکی سهام مخابرات به تعویق افتاد و هفته آینده انجام می شود.
وی در مورد دلایل این تعویق صحبتی نکرد.
این درحالیست که مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بودند که اطلاعات مورد نظر هیات پذیرش بورس از سوی شرکت مخابرات تکمیل شده و مخابرات شش پیش شرط هیات پذیرش اوراق بهادار برای عرضه بلوکی سهام این شرکت را انجام داده است.
به گزارش موبنا ، طبق قانون اصل ۴۴ قانون اساسی، ۸۰ درصد سهام مخابرات باید به بخش خصوصی واگذار شود که تاکنون ۳۰ درصد سهام این شرکت در قالب سهام عدالت ، سهام ترجیحی کارکنان و عرضه در بورس واگذار شده است.حدود یک سال از عرضه پنج درصد سهام خرد شرکت مخابرات ایران می گذرد.
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که عرضة عمدة سهام شرکت مخابرات ایران موضوع اطلاعیة شمارة ۱۷۶۱۶/۱۳۰ مورخ ۱۶/۰۶/۱۳۸۸ مدیریت بازار، بر اساس نامه شماره ۴۳۶۸/۲/۸۸ مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۸۸ تا اطلاع ثانوی کان لم یکن اعلام می‌گردد.
 117/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا