فيليپس گوشي Xenium 500 را به بازار معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل تور”، ظرفيت شارژ باتري اين تلفن همراه با قدرت يکهزار و ۷۲۰ مگاهرتز در هنگام مکالمه تا ۱۶ ساعت و در حالت آماده به کار نزديک به دو ماه است.کاربران  Xenium 500  مي توانند تا ۴۰ ساعت به طور مدام موسيقي گوش دهند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل تور”، ظرفيت شارژ باتري اين تلفن همراه با قدرت يکهزار و ۷۲۰ مگاهرتز در هنگام مکالمه تا ۱۶ ساعت و در حالت آماده به کار نزديک به دو ماه است.
کاربران  Xenium 500  مي توانند تا ۴۰ ساعت به طور مدام موسيقي گوش دهند و اين گوشي داراي نمايشگر ۸/۱ اينچي  TFT با پشتيباني ۲۶۲ هزار رنگ، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديويي و راديوي FM از قابليت هاي اين تلفن همراه است.
اين تلفن همراه سه بانده مجهز به اتصالات بلوتوث، موسيقي پلي ير و حافظه داخلي ۱۰ مگابايت است و همچنين مجهز به شکاف حافظه ميکرو  SD مي باشد که قابليت ارتقاء حافظه تا ۲ گيگابايت را دارد.
شرکت فيليپس اعلام کرد، اين گوشي را براي اولين بار در چين عرضه مي کند و سپس روسيه و ديگر کشورهاي اروپاي غربي بايد منتظر ارايه  Xenium 500 باشند.
زمان عرضه و قيمت اين گوشي فيليپس اعلام نشده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا