اولتيماتوم وزير

اما اين که در روز جهاني ارتباطات از اپراتور دوم به دليل حرکت رو به جلو در افزايش تعداد مشترکان تقدير و تشکر مي‌شود و بعد از مدتي عالي‌ترين مقام وزارت به آن مي دهد، بيانگر چيست؟! اين نکته بر هيچ کس پوشيده نيست که در حال حاضر بدترين شبکه ارتباطي در اختيار اين اپراتور …

اما اين که در روز جهاني ارتباطات از اپراتور دوم به دليل حرکت رو به جلو در افزايش تعداد مشترکان تقدير و تشکر مي‌شود و بعد از مدتي عالي‌ترين مقام وزارت به آن مي دهد، بيانگر چيست؟!
اين نکته بر هيچ کس پوشيده نيست که در حال حاضر بدترين شبکه ارتباطي در اختيار اين اپراتور است، ارسال پيامک‌هايي با مفهوم مشترک گرامي به دليل پاره‌اي از اختلال‌ها در حال حاضر ارايه موجودي صورتحساب ميسر نيست يا به دليل برخي اختلال‌هاي شبکه ارتباطي ايرانسل ۲ ساعت با اختلال مواجه مي‌شود که بعد از چند روز هم تجاوز مي کند و … جملگي بيانگر آن است که اين اپراتور تنها به فکر جذب مشترک است و در ارايه خدمات کوچک‌ترين اهميتي براي مشترک قائل نيست. اگر اين اپراتور مي‌تواند گنج، سکه، هواپيماي ۲ نفره، ويلا و … به مشترکانش هديه بدهد، آيا نمي‌تواند کيفيت شبکه ارتباطي خود را افزايش دهد؟
از سويي ديگر طبق اخبار منتشر شده با ورود اين اپراتور به کشور به دليل فعال شدن سيم کارت با ورود چند عدد، مشترکان تکميل سند سيم کارت خود را به باد فراموشي مي‌سپارند و در حال حاضر سيم کارت‌هاي اپراتور دوم عاملي براي مزاحمت محسوب مي‌شوند، مزاحماني که با خيال آسوده اقدام به مزاحمت و مردم آزاري مي‌کنند و از اين مساله مطمئن هستند که هيچ گاه به دام نمي‌افتند! در نتيجه بهتر نيست اين اپراتور چاره‌اي براي مزاحمان بي‌سند و رفع اختلال‌ها بينديشد تا اين که با انواع و اقسام تبليغات سعي در جذب مشترک بيشتر بکند؟!
آيا اولتيماتوم وزير ارتباطات مي‌تواند چاره‌ساز باشد؟!
M/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا