۱۵.۷ درصد از کاربران بحريني بيش از يک سيم کارت دارند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش مجزا کردن استفاده شخصي از استفاده تجاري دليل اصلي رواج چندين سيم کارت در بين کاربران بحريني اعلام شده است.در اين بررسي مشخص شد ۵۳.۵ درصد از کاربران، تفکيک استفاده را از دلايل داشتن چندين سيم کارت دانسته اند ، ۵۶درصد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش مجزا کردن استفاده شخصي از استفاده تجاري دليل اصلي رواج چندين سيم کارت در بين کاربران بحريني اعلام شده است.
در اين بررسي مشخص شد ۵۳.۵ درصد از کاربران، تفکيک استفاده را از دلايل داشتن چندين سيم کارت دانسته اند ، ۵۶درصد از کاربران با سرويس هاي فناوري نسل سوم آشنا هستند و ۳۶ درصد از اين تعداد نيز اعلام کرده اند از سرويس هاي ۳G استفاده مي کنند.
در ميان۳۶ درصد استفاده کننده از سرويس هاي فناوري نسل سوم ۷۵.۷ درصد نيز گفته اند اين فناوري را براي استفاده  از تماس هاي تصويري به کار مي برند.
تعداد کاربران بحرين تا دسامبر ۲۰۰۷ميلادي يک ميليون و ۱۵۲هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۴درصد اعلام شده است.
در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که “بتلکو” با ۶۴۳هزار مشترک در جايگاه اول قراردارد و”زين” با ۵۲۹هزار نفر جايگاه دوم را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا