تاخير ۵ ماهه در راه اندازي GPRS تلفن همراه

“صابر فيضي” در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا، با بيان اينکه ارائه خدمات GPRSبر روي تلفن همراه مستلزم آماده شدن نرم افزار مورد نياز است افزود: هم اکنون مراحل پاياني آماده شدن اين نرم افزار طي شده است.وي با بيان اين که نرم افزار اين سرويس در تهران آماده شده است اظهارداشت: تنها کارهاي …

“صابر فيضي” در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا، با بيان اينکه ارائه خدمات GPRSبر روي تلفن همراه مستلزم آماده شدن نرم افزار مورد نياز است افزود: هم اکنون مراحل پاياني آماده شدن اين نرم افزار طي شده است.
وي با بيان اين که نرم افزار اين سرويس در تهران آماده شده است اظهارداشت: تنها کارهاي حقوقي نرم افزار GPRS براي ثبت باقي مانده است.
مدير عامل شرکت مخابرات اضافه کرد: تا پايان سال به طور قطع خدمات اينترنت بر روي تلفن همراه در تهران راه اندازي مي شود؛ ضمن اين که تا دو ماه آينده مراحل آزمايشي آن نيز طي مي شود.
وي ادامه داد: ارائه خدمات GPRS نيازمند به روز شدن شبکه است و بر اين اساس با راه اندازي اين سرويس در شبکه تلفن همراه اختلالاتي ايجاد خواهد شد.
فيضي در ادامه با اشاره به برنامه هاي شرکت مخابرات تا پايان سال گفت :بر اساس برنامه، تمام روستاهاي بالاي ۲۵۰ نفر تا پايان سال از تلفن خانگي بهره مند مي شوند و مي توانند از خدمات تلفن ثابت استفاده کنند.
وي همچنين در خصوص ارسال پيامک از تلفن ثابت اظهارداشت: اين گونه خدمات به شرکت هاي مخابراتي استان ها سپرده شده است و هر زمان که اعلام آمادگي کنند راه اندازي خواهد شد.
به گفته مدير عامل شرکت مخابرات راه اندازي پيامک تلفن ثابت نيازمند خريد تجهيزات لازم و خريد تلفن هاي داراي قابليت ارسال اين خدمات است.
وي خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات در حال حاضر برنامه هاي خود را بر اساس برنامه ريزي هاي پيش بيني شده انجام مي دهد و با هيچ مشکلي مواجه نيست.به گزارش برنا، پيش از اين اعلام شده بود که سرويس GPRS تا پايان شهريورماه راه اندازي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا