نحوه‌ي استفاده و هزينه‌ي سيستم قطع شخصي سيم‌كارت تلفن همراه

 سيستم به صورت خودكار بعد از سه ماه سيم‌كارت مذكور را وصل مي‌كند اما در قطعي‌هاي مفقودي اين سيم‌كارت‌ها بعد از ۲۰ روز وصل خواهند شد.علي حميدي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد:‌ درباره‌ي سيم‌كارت مفقودي يا به سرقت رفته‌ي برخي از مشتركاني كه از سرويس رومينگ بين‌الملل استفاده مي‌كنند، بر …

 سيستم به صورت خودكار بعد از سه ماه سيم‌كارت مذكور را وصل مي‌كند اما در قطعي‌هاي مفقودي اين سيم‌كارت‌ها بعد از ۲۰ روز وصل خواهند شد.
علي حميدي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد:‌ درباره‌ي سيم‌كارت مفقودي يا به سرقت رفته‌ي برخي از مشتركاني كه از سرويس رومينگ بين‌الملل استفاده مي‌كنند، بر اساس ضوابطي كه حاكم است عمل مي‌شود.
او ادامه داد: مثلا اگر سيم‌كارت مشتركي در كشوري ديگر مفقود شود و در سيستم e-care عضو باشد، مي‌تواند به قطع سيم‌كارت خود اقدام كند اما اگر مشترك درباره‌ي سيم‌كارت‌هاي مفقود شده اقدام نكند، سيستم بعد از ۲۰ روز سيم‌كارت را به صورت خودكار وصل خواهد كرد.
مدير كل امور مشتركان و متقاضيان شركت ارتباطات سيار ايران ادامه داد: اگر سيم‌كارت مشترك مسافري مفقود شود كه از سرويس رومينگ استفاده مي‌كند و نتواند تا ۲۰ روز ديگر به كشور مراجعه كند بايد از سرويس قطع شخصي استفاده كند كه سيم‌كارتش تا سه ماه قطع باشد و پس از مراجعه و انجام كارهاي لازم سيم‌كارتش را فعال كند.
او گفت: براي وصل سيم‌كارت مشتركاني كه به قطع سيم‌كارت‌هايشان اقدام مي‌كنند در سيستم e-care، هزينه‌ي دو هزار توماني محاسبه مي‌شود ولي تعويض سيم‌كارت با هزينه‌ي ۵ هزار تومان در دفاتر انجام مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا