سيم کارت هاي همراه اول همچنان بدون نوسان قيمت عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، مدتي است که بازار سيم کارت هاي موجود در بازار از جمله همراه اول به علت کاهش خريد وفروش رونق چنداني ندارد.به گفته فروشندگان ،بازار کساد اين وسيله ارتباطي که از آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده است تا پايان اين ماه ادامه خواهد داشت.به ر حال قيمت سيم کارت هاي …

به گزارش خبرنگار موبنا، مدتي است که بازار سيم کارت هاي موجود در بازار از جمله همراه اول به علت کاهش خريد وفروش رونق چنداني ندارد.
به گفته فروشندگان ،بازار کساد اين وسيله ارتباطي که از آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده است تا پايان اين ماه ادامه خواهد داشت.
به ر حال قيمت سيم کارت هاي ۰۹۱۲ در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران ۹۱۲ به شرح زير است:
سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي دو،سه،چهار،پنج،شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۵۰هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيمکارت کارکرده کدهاي دو،سه،چهار، پنج، شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
همراه اول ۲۷ ميليون مشترک دارد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا