اروپا بازارهاي نوظهور فناوري CDMA450

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” ،CDMA450يکي از راهکاري هاي فناوري نسل سوم است که پوشش دهي شبکه CDMA2000 در باند فرکانسي ۴۵۰مگاهرتز را بسيار به صرفه خواهد کرد.به گزارش پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز”،  CDG در گزارش خود آورده است : در حال حاضر سرويس CDMA450 به سرعت در تمام مناطق در حال گسترش است بطوري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” ،CDMA450يکي از راهکاري هاي فناوري نسل سوم است که پوشش دهي شبکه CDMA2000 در باند فرکانسي ۴۵۰مگاهرتز را بسيار به صرفه خواهد کرد.
به گزارش پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز”،  CDG در گزارش خود آورده است : در حال حاضر سرويس CDMA450 به سرعت در تمام مناطق در حال گسترش است بطوري که  126اپراتور در ۶۵ کشور جهان از اين سرويس استفاده مي کنند يا طرح استفاده از آن را در دستور کار خود دارند.
بر اساس گزارش اين مرکز،  105 اپراتوري نيز سرويس هاي تجاري  را در اخيتار ۱۵ ميلون کاربر خود قرار داده اند و ۲۱ اپراتور هم سرويس هاي  CDMA450 را در بيش از هشت کشور بکار گرفته اند يا آزمايش کرده اند.
CDGاعلام کرد :  فرصت رشد براي CDMA450به خصوص در مناطق جغرافيايي حاشيه اي ، بازارهاي نوظهور و مکان هايي که ضريب نفوذ اينترنت در آنجا پايين است،  بسيار بالا است.
CDMA2000 ارتقا يافته امکان ارايه سرويس هاي با کيفيت و به صرفه صوت ، پهن باند و سرويس هاي داده را در باند فرکانسي ۴۵۰مگا هرتز براي بازارهايي که به طور مرسوم با هزينه گزاف اين  سرويس ها مواجه هستند ، فراهم مي آورد.
اين مرکز در ادامه خاطر نشان کرد، اپراتورهاي CDMA450 همچنين مي توانند با کمک فناوري EV-DO ارتباطات اينترنتي صدها روستاي و شهر مستقر در حاشيه را برقرار کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا