افتتاح مرکز انتقال سرويس جهاني اريکسون در پاکستان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”، اين پروژه جديد سرويس هاي مديريت اريکسون را پشتيباني خواهد کرد و يک پايگاه منطقه اي براي ارايه خدمات مشاوره اي  و آموزشي به منظور سرويس دهي به بازارها ي نوظهور است.به گفته يک مقام آگاه اين مرکز در ادامه بازگشايي مراکزGSDC اريکسون در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”، اين پروژه جديد سرويس هاي مديريت اريکسون را پشتيباني خواهد کرد و يک پايگاه منطقه اي براي ارايه خدمات مشاوره اي  و آموزشي به منظور سرويس دهي به بازارها ي نوظهور است.
به گفته يک مقام آگاه اين مرکز در ادامه بازگشايي مراکزGSDC اريکسون در لبنان و روماني صورت گرفته است  و اين مرکز يکي ديگر از مراحل تکاملي سياست ها و راهکارهاي اريکسون براي توسعه جهاني و محلي سرويس ها و انتقال توانايي هاي اين شرکت سوئدي است.
 GSDCبراي تضمين فعاليت هاي تجاري در بازارها ي جهاني وبا افزايش تمرکز روي بازارها ي نوظهور که انتظار مي رود تا پنج سال آينده تعداد کاربران آنان از رشد قابل ملاحظه اي  برخوردار باشند، طراحي شده اند.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد، فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد و بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
پاکستان با حدود ۸۵.۰۳ ميليون کاربر و رشد ساليانه ۴۵.۶ درصد مشترکين تلفن همراه چهارمين بازار مهم موبايل در آسيا است.
بررسي ها نشان مي دهد که اين کشور بتواند در آينده اي نزديک رتبه سوم بازار ارتباطي اين قاره را از آن خود کند و جا پاي ژاپن بگذارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا