آغاز به کار کميته ساماندهي بازار گوشي تا دو هفته آينده

افشار فروتن لاريجاني رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم کارت، گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي در گفت وگو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: کميته ساماندهي بازار گوشي تلفن همراه بعد از ماه مبارک رمضان کار اجرايي خود را آغاز خواهد کرد.وي در خصوص علت طولاني شدن مقدمات عملياتي شدن اين کميته افزود: با توجه به اهميت …

افشار فروتن لاريجاني رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم کارت، گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي در گفت وگو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: کميته ساماندهي بازار گوشي تلفن همراه بعد از ماه مبارک رمضان کار اجرايي خود را آغاز خواهد کرد.
وي در خصوص علت طولاني شدن مقدمات عملياتي شدن اين کميته افزود: با توجه به اهميت مشارکت اعضاي انجمن در اين کميته، گردهمايي آنها به دلايلي زمان بر شد که با برنامه ريزي مسنجم و همکاري خوب از طرف اعضا اين جلسات برگزار شد.
فروتن گفت: در آينده اي نزديک عرضه گوشي از سوي نمايندگي هاي فعال در کشور توسط اين کميته سامانددهي خواهد شد.
وي افزود: بحث پيگيري تعرفه واردات گوشي تلفن همراه از مهمترين اقدامات در دستور کار اين کميته است تا مسوولان با در نظر گرفتن شرايط به تعيين مناسب ترين تعرفه اقدام کنند.
فروتن تصريح کرد: همچنين از ديگر وظايف اين کميته که اعضاي آن از فعالان عمده همين صنف انتخاب شده اند بررسي وضعيت و شرايط بازار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا