رشد بازار تلفن همراه اردن کند شده است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “پري اينسايد”، بر اساس اين گزارش تعداد کاربران اين کشور تا پايان اين مدت چهار ميليون و ۹۰۷هزار نفر برآورد شده است.بر اساس اين گزارش،  زاين يکي از اپراتور هاي اين کشور در بيانيه اي اعلام کرد، تعداد کاربران فعال شرکت در اين مدت با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “پري اينسايد”، بر اساس اين گزارش تعداد کاربران اين کشور تا پايان اين مدت چهار ميليون و ۹۰۷هزار نفر برآورد شده است.
بر اساس اين گزارش،  زاين يکي از اپراتور هاي اين کشور در بيانيه اي اعلام کرد، تعداد کاربران فعال شرکت در اين مدت با ۲.۸درصد کاهش به يک ميليون و ۸۰۷هزار نفر رسيده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : آمارها نشان مي دهد تعداد قراردادهاي منعقد شده بين کاربران و اپراتور در اين دوره با افزايش همراه بوده است.
 پيش بيني مي شود که بازار ارتباطات موبايلي اردن در سال ۲۰۰۸ ميلادي زير ۱۱درصد و در سال ۲۰۰۹ميلادي کمتر از  10 درصد رشد داشته باشد.
اين مقام اگاه در ادامه خاطر نشان کرد هنوز مطمئن نيستيم که ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور بتواند تا سال ۲۰۱۱ميلادي از ۱۰۰درصد فراتر رود.
ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور بيش از ۸۳درصد اعلام شده است.
اردن چهار اپراتور تلفن همراه دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا