فشار فروش سهام مخابرات تشديد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، روزگذشته در حالي صف خريد سهام مخابرات تبديل به فروش و قيمت سهام بزرگترين شركت بورس با كاهش مواجه شد كه روند نزولي سهام مخابرات دردومين روز هفته تشديد يافت و نمودارشاخص كل با شيب بيشتري ترسيم شد.براين اساس ، روز گذشته و همچنين درساعات اوليه معاملات امروز برخي …

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، روزگذشته در حالي صف خريد سهام مخابرات تبديل به فروش و قيمت سهام بزرگترين شركت بورس با كاهش مواجه شد كه روند نزولي سهام مخابرات دردومين روز هفته تشديد يافت و نمودارشاخص كل با شيب بيشتري ترسيم شد.
براين اساس ، روز گذشته و همچنين درساعات اوليه معاملات امروز برخي ازسهامداران با جمع آوري سهام مخابرات مانع ازپابرجا ماندن صف فروش سهام مخابرات شدند اما در ساعات مياني و پاياني داد و ستد امروز بازار، فشار فروش سهام اين شركت با افزايش قابل ملاحظه ايي همراه شد به طوري كه در برابر جمع آوري بيش از ۳۲ ميليون و ۷۲۰ هزار سهم و صرف بيش از ۶ ميليارد تومان، لحظه به لحظه صف فروش سهام مخابرات طولاني ترشد و در اخروقت معاملات امروز به بيش از ۸۴ ميليون سهم به ارزش تقريبي ۱۶ ميليارد توماني رسيد.
اين تعداد سهم براي عرضه در قالب ۲هزار و ۲۷۲ سفارش و با كاهش قيمت ۳ درصدي و به نرخ هزارو ۸۷۵ ريالي هر سهم وارد سامانه معاملاتي شده است.
كاهش ۳ درصدي سهام مخابرات كه با افت ارزش روز سرمايه آن نيز همراه شده موجب شد تا اين شركت به تنهايي ۴۳ واحد بر شاخص كل بورس اثر منفي بگذارد.
به گزارش فارس، اين شرايط و جو رواني منفي سهام مخابرات به دلايلي چون اقدام به شناسايي سود سهام توسط خريداران روزهاي اول عرضه ( با توجه به بازدهي ۲۹ درصدي سهام مخابرات تا چهارشنبه گذشته ) و اثر مسائل سياسي و همچنين در پيش رو بودن مجمع ساليانه روي داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا