ارزش اپراتور MTS روسيه ۵/۱ ميليارد دلار برآورد شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلولارنيوز، شرکت MTS  در راستاي گسترش و توسعه فعاليت خود بخشي از سهام شرکت   Euroset را خريداري خواهد کرد.ام تي اس که شرکت مادر سيستما است، سهام اين شرکت را به دليل  داشتن فروشگاه هاي مختلف در کشورهاي قرقيزستان، اوکراين، قزاقستان و بلاروس خريداري مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلولارنيوز، شرکت MTS  در راستاي گسترش و توسعه فعاليت خود بخشي از سهام شرکت   Euroset را خريداري خواهد کرد.
ام تي اس که شرکت مادر سيستما است، سهام اين شرکت را به دليل  داشتن فروشگاه هاي مختلف در کشورهاي قرقيزستان، اوکراين، قزاقستان و بلاروس خريداري مي کند.
اين شرکت به تازگي فروشگاهي در کشور هند راه اندازي کرده و سيستما نيز در اين کشور براي شبکه CDMA سراسري سرمايه گذاري کرده است.
MTS بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه روسيه به لحاظ تعداد مشترک است به طوري که براساس ـمار  فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۹/۵۹ ميليون مشترک دارد و  7/35 درصد بازار روسيه را به خود اختصاص داده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در روسيه تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي ۱۶۳ميليون و۷۳۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۱.۸درصد بوده است.
در اين کشور۱۰ اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که ويمپل کام که مالک اپراتور “بلين “روسيه است با ۴۱ميليون و۸۰۰ هزار کاربرپس از ام تي اس ، رتبه دوم را  دار د.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا