تقاضا براي سيم کارت هاي اعتباري رو به افزايش است

به گزارش خبرنگار موبنا، افزايش عرضه سيم کارت هاي اعتباري از سوي اپراتور هاي همراه اول، ايرانسل و تاليا با قيمت پايين باعث شده تا تقاضا براي خريدوفروش اين نوع سيم کارت ها افزايش يابد.اين در حالي است که بازار سيم کارت هاي دائمي همراه اول و ايرانسل نيز مانند گذشته با بي رونقي  کامل …

به گزارش خبرنگار موبنا، افزايش عرضه سيم کارت هاي اعتباري از سوي اپراتور هاي همراه اول، ايرانسل و تاليا با قيمت پايين باعث شده تا تقاضا براي خريدوفروش اين نوع سيم کارت ها افزايش يابد.
اين در حالي است که بازار سيم کارت هاي دائمي همراه اول و ايرانسل نيز مانند گذشته با بي رونقي  کامل سپري مي شود و به همين دليل نيز فروشندگان اين نوع سيم کارت نوسان قيمتي را در آن ايجاد نمي کنند.
در زمان حاضر سيم کارت هاي اعتباري همراه اول، ايرانسل و تاليا به ترتيب به بهاي ۳۵۰ هزار ريال، ۱۰۰ هزار ريال و ۱۷۰ هزار ريال در بازار سيم کارت تهران به فروش مي رود.
قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده دائمي همراه اول (۰۹۱۲) نيز به شرح زير است:
سيم کارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال ، پنج ميليون و ۱۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
در همين حال سيم کارت هاي دائمي ايرانسل نيز با قيمت يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا