ديسني ۵ بازي موبايلي عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين بازي ها که شامل  “Toy Story Mania,” “Pure,” “Cars “Radiator Springs 500,” “High School Musical: Senior Year” و   “Bolt پاييز امسال در دسترس کاربران قرار مي گيرد.Toy Story Mania همانند بازي خرس هاي مهربان داراي چندين کاروان شادي ، جنگل، همهمه و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين بازي ها که شامل  “Toy Story Mania,” “Pure,” “Cars “Radiator Springs 500,” “High School Musical: Senior Year” و   “Bolt پاييز امسال در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
Toy Story Mania همانند بازي خرس هاي مهربان داراي چندين کاروان شادي ، جنگل، همهمه و شخصيت هايي است که روي صفحه نمايش تلفن همراه به نمايش در مي آيد.
همچنين بازي Pure درماه جاري عرضه مي شود و انتظار مي رود که از موفقيت کنسول هاي مشابه و عنوان هاي بازي هاي کامپيوتري برخوردار باشد. Pur  يک بازي مسابقه اي است که بازيکن بايد جاده هاي مخاطره آميز را طي کند و تعداد زيادي حيله و نيرنگ در اين بازي وجود دارد که بازيکن بايد آنها را کشف کند.
Cars Radiator Springs 500 بازي مسابقه اي ديگري است که توسط استوديوي mDisney Living Mobile ساخته شده است.
اين بازي جديد داراي ۱۵ مرحله مختلف است که به بازيکن اجازه مي دهد با اتومبيل ها مختلف مسابقه دهد که هر کدام از آنها قدرت هاي متفاوتي دارند و
انتظار مي رود که اين بازي تا پايان همين ماه در دسترس کاربران قرار گيرد.
اما براي ماه اکتبر بازي High School Musical: Senior Year در نظر گرفته شده که بر اساس فيلم “دبيرستان موسيقي ۳” ساخته شده است.
اين بازي حالت معماگونه اي دارد که کاربر بايد از استعداد و هوش خود کمک بگيرد.
پنجمين عنوان بازي که قرار است پاييز امسال عرضه شود، Bolt نام دارد که بر اساس فيلم هاي کارتوني و انيميشن ساخته شده است و  بازيکن نقش Bolt را مي گيرد و بايد از خود محافظت کند.
اين بازي در ماه نوامبر ( آبان ) به بازار عرضه مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا