سالمندان اسپانيايي با تلفن همراه از تنهايي کمتر رنج مي برند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،وودافون اعلام کرد ،اين پروژه با نام “۳G Connecting Generations”  به صورت آزمايشي به  اجرا گذاشته شد و به منظور استفاده بهينه از تکنولوژي پهن باند HSPA براي ارتباط بهتر سالمندان با پرستاران و افراد خانواده  خود در نظر گرفته شده است.در ادامه اين گزارش آمده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،وودافون اعلام کرد ،اين پروژه با نام “۳G Connecting Generations”  به صورت آزمايشي به  اجرا گذاشته شد و به منظور استفاده بهينه از تکنولوژي پهن باند HSPA براي ارتباط بهتر سالمندان با پرستاران و افراد خانواده  خود در نظر گرفته شده است.
در ادامه اين گزارش آمده است:اين سيستم با ترکيب سرويس صوتي و ويديو کنفرانس سيستمي شبيه تلويزيون را براي ارتباط بهتر اعضاي خانواده در اختيار آنها قرار مي دهد.
“جان مانوئل ريورو”مدير CREگفت:ميانگين سني جامعه اسپانيا به سرعت به سوي کهنسالي پيش مي رود و بسياري از اين افراد براي انجام فعاليت ها و احتياجات روزانه  نياز به ياري و مساعدت دارند.
وي افزود:تکنولوژي جديد اين امکان را در اختيار سالمندان مي  گذارد که با سهولت بيشتري ارتباط خود را با پرستاران و يا افراد مورد اعتماد خود برقرار کنند.
ريورو در ادامه خاطر نشان کرد از طريق سيستم ويديو کنفرانس افراد شرکت کننده در پروژه قادر خواهند بود به مرکز ارتباط در CRE متصل شده و علاوه بر اين که مي توانند از طريق اين مرکز پاسخ سوال هاي خود را بدست آورند اين بخش مي تواند محرکي براي تعاملات اجتماعي انان باشد.
وي افزود:ارتباط با پلتفورم ارتباطات ويديويي نسل سوم و ملاقات سالمندان با افراد ديگر به منظور گسترش حيطه تعاملات اجتماعي آنان از ديگر امتيازات اين تکولوژي است.
ريورو، دانلود محتواها ي چند رسانه اي مانند تمرينات ورزشي ويديويي  و بازي هاي تعاملي را از ديگر مزاياي اين طرح دانست.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا