پيش‌بيني افزايش قيمت سيم‌كارت‌هاي اعتباري ۰۹۱۹

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از فروشندگان سيم‌كارت‌هاي اعتباري در اين باره گفت: با نزديكي به آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها اين سيم‌كارت‌ها با استقبال زيادي مواجه شده و دانش‌آموزان و دانشجويان علاقه زيادي به خريد اين سيم‌كارت‌ها نشان خواهند داد.وي ادامه داد: بر اين اساس و با …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از فروشندگان سيم‌كارت‌هاي اعتباري در اين باره گفت: با نزديكي به آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها اين سيم‌كارت‌ها با استقبال زيادي مواجه شده و دانش‌آموزان و دانشجويان علاقه زيادي به خريد اين سيم‌كارت‌ها نشان خواهند داد.
وي ادامه داد: بر اين اساس و با افزايش استقبال مردم از اين سيم‌كارت‌ها مي‌توان پيش‌بيني كرد كه تا ۱۰ روز ديگر قيمت اين سيم‌كارت‌ها از قيمت فعلي نيز افزايش يابد كه در حال حاضر به قيمت ۳۳ هزار تومان در بازار معامله مي‌شوند.
اما يكي از فروشندگان سيم‌كارت‌هاي تاليا و ايرانسل نيز درباره‌ي بازار اين سيم‌كارت‌ها در هفته‌هاي اخير معتقد است: با توجه به ورود سيم كارت‌هاي ۱۷ هزار توماني تاليا هنوز استقبالي براي اين سيم‌كارت‌ها نيست كه مهم‌ترين دليل آن نبود اطلاع‌رساني صحيح و جامع و فراگير در اين رابطه است كه اين خود يك نقص محسوب مي‌شود.
به گزارش ايسنا سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل در حال حاضر به قيمت ۱۰ هزار تومان و دايمي آن به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان در بازار معامله مي‌شوند.
همچنين قيمت فروش سيم‌كارت صفر دولتي با كدهاي دو به مبلغ ۶۳۵ هزار تومان، كد سه ۴۲۵ هزار تومان، كد چهار۴۳۰ هزار تومان، كد پنج ۴۱۰ هزار تومان، كد شش ۳۶۰ هزار تومان، كد هفت ۳۶۰ هزار تومان و كد هشت ۲۸۸ هزار تومان است.
گفتني است سيم‌كارت كاركرده كد دو ۴۲۵ هزار تومان، كد سه ۳۸۰ هزار تومان، كد چهار ۳۰۰ هزار تومان، كد پنج ۳۰۰ هزار تومان، كد شش ۲۹۰ هزار تومان، كد هفت ۲۶۰ هزار تومان در بازار به فروش مي‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا