چيني ها به بازار اتيوپي چشم دوختند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت ZTE يک قرارداد ۲/۵ ميليون دلاري با “سازمان توانبخشي و پيشرفت ” امضا کرد که بر اساس اين قرارداد روزانه سه هزار تا چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه در اتيوپي ارايه مي دهد. شرکت ZTE بر اساس اين قرارداد ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت ZTE يک قرارداد ۲/۵ ميليون دلاري با “سازمان توانبخشي و پيشرفت ” امضا کرد که بر اساس اين قرارداد روزانه سه هزار تا چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه در اتيوپي ارايه مي دهد.
شرکت ZTE بر اساس اين قرارداد ، سالانه ۵/۱ ميليون دستگاه تلفن همراه در اتيوپي عرضه خواهد کرد که به گفته مسوولان اين کشور ،  با افزايش تقاضا براي خريد تلفن همراه در اتيوپي و کمبود گوشي امضاي قرارداد هاي مشابه براي اين کشور ضروري به نظر مي رسد.
در دنيايي که دسترسي به آخرين فن آوري هاي تلفن همراه يکي از دغدغه هاي جوامع بشري شده است، همکاري بزرگ ترين کشور از نظر تعداد کاربران با يکي از محدود ترين کشورها از نظر دسترسي به فن آوري هاي تلفن همراه چندان عجيب به نظر نمي رسد.
از شمار کاربران و ضريب نوفذ تلفن همراهدر کشور اتيوپي اطلاعاتي ارايه نشده است.
شرکت تجهيزات ارتباطيZTE در سال ۱۹۸۵ميلادي در هنگ کنگ  تاسيس شد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا