دو خبر از انگليس و برزيل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت انگليسي “جونيپر ريسرچ” در اين تحقيق که با عنوان “پرداخت هاي موبايلي” انجام شده ، اعلام  کرد : تمايل کاربران به خريد هاي موبايلي روز به روز افزايش پيدا کرده و  خريد موبايلي حتي جاي خريد اينترنتي را مي گيرد. تا کنون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت انگليسي “جونيپر ريسرچ” در اين تحقيق که با عنوان “پرداخت هاي موبايلي” انجام شده ، اعلام  کرد : تمايل کاربران به خريد هاي موبايلي روز به روز افزايش پيدا کرده و  خريد موبايلي حتي جاي خريد اينترنتي را مي گيرد.
تا کنون نرم افزار هاي مختلفي براي خريد از طريق تلفن همراه به بازار ارايه شده و شرکت هاي توليد کننده براي تبليغ کالاهاي خود نيز سرويس هاي خريد از طريق تلفن همراه ارايه مي دهند.
 جونيپر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از ۵ سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده است.
اين مرکز ، تحقيقاتي را روي بازار تلفن همراه ، سرويس هاي بي سيم ، کاربردها ، استراتژي هاي بازار ارتباطات و غيره انجام داده است.
همچنين در خبرها آمده است، TAM Airlines،شرکت خطوط هوايي برزيل اعلام کرد:سرويس هاي تلفن همراه را به صورت آزمايشي در هواپيماهاي اين کشور ارايه مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، TAM اعلام کرد ، اين سرويس را در مرحله اول به صورت آزمايشي در هواپيماهاي مدل A320 ارايه خواهد داد.
يک مقام اگاه در اين باره گفت:براي تهيه تجهيزات مورد نياز اين طرح شرکت “آن اير”با شرکت خطوط هوايي برزيل همکاري مي کند.
در ادامه خاطر نشان کرد، اجراي اين طرح در ابتداي امر وابسته به تاييد آژانس ملي هوانوردي برزيل و آژانس ملي ارتباطات اين کشور است که در صورت تصويب انتظار مي رود عمليات ارايه سرويس ها ي اين پروژه تا نيمه ۲۰۰۹ ميلادي به بهره برداري برسد.
“بنويت دباينز” مدير “آن اير” با ابراز خرسندي از اين پروژه همکاري با بزرگ ترين شرکت خطوط هوايي آمريکاي لاتين را تسريع کننده موفقيت ها اين شرکت سوييسي در اين بخش از امريکا اعلام کرد.
“ان اير” متشکل از دو شرکتSITA و اير باس است که دفتر مرکزي آن  در ژنو سوييس قرار دارد و سرويس هاي خود را در سياتل،لندن و مونترال نيز ارايه مي دهد.
سرويس هاي اين مرکزدر حال حاضر با کسب نشان کيفيت از آژانس امنيت هوانوردي اروپا در کشورهاي عضو اتحاديه اروپا استفاده مي شود.
TAM Airlinesبزرگ ترين شرکت هوايي در نيم کره جنوبي زمين است که دفتر مرکزي آن در سائوپائولو برزيل قرار دارد.
۱۱۲/۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا