مزاحمان بي سند

 وسيله اي که بايد از آن به منظورتحقق برنامه ها و پيشبرد اهداف موردنظر با کمترين زمان و انرژي استفاده کرد اما متاسفانه تلفن همراه تبديل به وسيله‌اي شد براي ايجاد مزاحمت برخي افراد تا جايي که نخستين اپراتور کشور براي رفع اين مهم با اتخاذ راهکاري (قرار گرفتن شماره تماس گيرنده بر روي صفحه …

 وسيله اي که بايد از آن به منظورتحقق برنامه ها و پيشبرد اهداف موردنظر با کمترين زمان و انرژي استفاده کرد اما متاسفانه تلفن همراه تبديل به وسيله‌اي شد براي ايجاد مزاحمت برخي افراد تا جايي که نخستين اپراتور کشور براي رفع اين مهم با اتخاذ راهکاري (قرار گرفتن شماره تماس گيرنده بر روي صفحه نمايشگر) اقدام به مبارزه با اين مهم کرد و توانست رضايت مشترکانش را جلب کند. در شرايطي که تعداد مزاحمان تلفني روند رو به کاهشي راطي مي کرداپراتور دوم فعاليت خود را آغاز کرد. اپراتوري که با تبليغات گسترده و چشمگير اقدام به ورود سيم‌کارت‌هاي مختلف اعتباري، پيامک و ثابت کرد که با گرفتن تنها چند شماره در شبکه فعال مي‌شود و کاربر نيازي به داشتن سند به نام سيم‌کارت خود ندارد هر چند که کاربر در صورت تمايل مي‌تواند با تکميل کردن فرم‌ها و ارايه آن به نزديکترين دفتر خدماتي سند سيم کارت خود را به نام بزند ولي بيش از ۹۵ درصد مشترکان اپراتور دوم ترجيح مي‌دهند فرم‌ها را تکميل نکنند به اين ترتيب در حال حاضر اين سيم‌کارت‌هابه عاملي براي مزاحمت تبديل شده است، مزاحمت‌هايي که روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي‌شود و هيچ مسوولي در اين خصوص پاسخگو نيست.
هرچند که اين اپراتور با عنوان اپراتور نيمه دولتي در کشور مشغول به فعاليت است ولي چرا هيچگونه نظارتي بر عملکرد اين اپراتور از سوي مسوولان اعمال نمي شود؟ سازمان بازرسي معتقد است فعال شدن سيم کارت در شبکه ارتباطي بدون سند تخلف محسوب مي‌شود ولي رگولاتوري تاکنون با آن برخورد نکرده است! چرا؟ در نهايت اينگونه بنظر مي رسدکه دادن هواپيماي دونفره ، ويلا در شمال ،يافتن گنج براي مشترکان اين اپراتور و صدها جايزه متنوع ديگر نيز نتوانسته است مشترکانش را مجاب کند تا سند سيم کارت خود را دريافت کنند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا