پيامک تلفن ثابت يک ميليون مشترک تهراني راه اندازي مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا با اجراي اين پروژه مشترکان مي توانند از طريق تلفن ثابت به تلفن ثابت و يا تلفن همراه، پيام کوتاه ارسال و يا دريافت کنند.براين اساس تعرفه‌ ارسال پيامک از شبكه‌ ثابت به ثابت در ارتباط شهري، يك پالس (۷/۴۴ ريال ) و در ارتباط بين شهري معادل ‌دو پالس محاسبه …

به گزارش خبرنگار موبنا با اجراي اين پروژه مشترکان مي توانند از طريق تلفن ثابت به تلفن ثابت و يا تلفن همراه، پيام کوتاه ارسال و يا دريافت کنند.
براين اساس تعرفه‌ ارسال پيامک از شبكه‌ ثابت به ثابت در ارتباط شهري، يك پالس (۷/۴۴ ريال ) و در ارتباط بين شهري معادل ‌دو پالس محاسبه خواهد شد.
همچنين تعرفه‌ پيامک از شبكه‌ همراه به ثابت و از تلفن ثابت به همراه در شهري و بين شهري نيز معادل ‌دو پالس و تعرفه‌ پيامك از تلفن ثابت و همراه به خارج از كشور معادل پنج پالس در نظر گرفته شده است.
فاز آزمايشي پروژه پيام کوتاه تلفن ثابت براي اولين بار در کشور، توسط شرکت داخلي پيک آسا در شيراز انجام شد.
مدير پروژه ارسال پيام کوتاه تلفن ثابت شرکت پيک آسا در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:مناقصه اين پروژه براي اولين بار در کشور در تبريز برگزار شد و شرکت پيک آسا به عنوان برنده اين مناقصه توانست تجهيزات اين سرويس را در اين شهر نصب و راه اندازي کند اما هنوز اين سرويس به مشترکان عرضه نشده است.
 فرشيد گلزاده ، ارتباط با شبکه تلفن همراه و نيز نبود گوشي هاي مخصوص پيامک تلفن ثابت را از جمله موارد عدم عرضه اين سرويس توسط شرکت هاي مخابراتي استاني عنوان کرد و افزود: شرکت پيک آسا توانايي نصب تجهيزات پيامک تلفن ثابت را براي تمامي مشترکان مخابرات دارد.
وي با بيان اينکه مابقي استان ها نيز با اجراي مناقصه در شرف نصب تجهيزات هستند، يادآور شد: پس از انجام مناقصه و مشخص شدن برنده نهايي آن ، به نظر نمي رسد اين پروژه بيش از چهار ماه زمان ببرد.
به گفته وي طبق شرايط مناقصه پيامک تلفن ثابت، شرکت هاي خارجي با مشارکت شرکت هاي داخلي مي توانند حضور داشته باشند.
۱۲۸/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا