اف سي سي ، گوشي Fly E310 را تاييد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل تور” ،  اين گوشي که به صورت کشويي طراحي و ساخته شده است ، داراي ظاهري شيک و زيبا است که دکمه چهارطرفه جهت ياب آن در قسمت جلوي گوشي و بصورت پنهان تعبيه شده است.شرکت انگليسي “فلاي موبايل” اين گوشي را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل تور” ،  اين گوشي که به صورت کشويي طراحي و ساخته شده است ، داراي ظاهري شيک و زيبا است که دکمه چهارطرفه جهت ياب آن در قسمت جلوي گوشي و بصورت پنهان تعبيه شده است.
شرکت انگليسي “فلاي موبايل” اين گوشي را در روسيه نيز عرضه کرده است و اکنون با تاييد اف سي سي ، راه ورود آن به ايالات متحده آمريکا نيز هموار شده است.
اين گوشي داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله سيستم هاي اتصال GSM/GPRS/EDGE ، صفحه نمايش لمسي ۴/۲ اينچي / ۲۴۰ – ۳۲۰ پيکسلي ،  دوربين عکاسي  2/3 مگاپيکسلي با فوکوس خودکار و ضبط ويديويي ، حافظه ۸۷ مگابايتي ، کارت حافظ جانبي microSD براي افزايش ميزان ظرفيت حافظه تا ۸ گيگابايت ، بلوتوث ۲ و “يو اس بي” است.
گوشي تلفن همراه کشويي Fly E310 همچنين قابليت پخش موسيقي با فرمت هاي ۳GP و MP3, AAC, AMR, WAV, MID, MP4 و باتري با توان مناسب براي تا ۵/۵ ساعت مکامله و تا ۲۰ روز حالت آماده بکار است.
اين گوشي دراندازه هاي ۱۰۶ – ۵/۵۲ – ۴/۱۲ ميليمتر و ۱۱۵گرم وزن طراحي وساخته شده است .
شرکت انگليسي Fly Mobile سازنده تلفن همراه  در سال ۲۰۰۳ راه اندازي شده و  مدل هاي مختلف گوشي را در سراسر اروپا بويژه انگليس ، کشور اروپاي شرقي و هند ارايه مي دهد.
اين شرکت همچنين گوشي هاي هوشمند “ويندوز موبايل”  موسوم به Fly PC100 و Fly PC200 را ارايه کرده است.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا