مرکز امور مشترکين ايرانسل در دفاتر خدمات ارتباطي راه اندازي مي شود

عبدالمجيد امين در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: پس از تصويب آيين نامه و حق السهم ارائه خدمات اپراتور دوم در دفاتر خدمات ارتباطي ، در مجموع ۶۴۴ دفتر، امور مشترکان ايرانسل را در سه مرحله در سطح کشور ارائه مي کنند.وي گفت: در مرحله اول ۶۴ دفتر خدمات ارتباطي به عنوان …

عبدالمجيد امين در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: پس از تصويب آيين نامه و حق السهم ارائه خدمات اپراتور دوم در دفاتر خدمات ارتباطي ، در مجموع ۶۴۴ دفتر، امور مشترکان ايرانسل را در سه مرحله در سطح کشور ارائه مي کنند.
وي گفت: در مرحله اول ۶۴ دفتر خدمات ارتباطي به عنوان “کال سنتر” اپراتور دوم در سطح کشور خدمات ارائه مي کنند که از اين تعداد ۱۲ مرکز در تهران، ۴ مرکز در فارس ، ۴ مرکز در تبريز، ۲ مرکز در اروميه و ۲ مرکز در اهواز خواهد بود.
به گفته امين، در تلاشي که کانون کشوري دفاتر خدمات ارتباطي به عمل آورده و با توجه به تعاملي که سازمان تنظيم مقررات در اين خصوص داشته ، حق السهم دفاتر بابت ارائه اين خدمات در مقايسه با همراه اول موقعيت بهتري را دارا است.
رييس کانون انجمن سراسري دفاتر خدمات ارتباطي با بيان اين که قطع، وصل ،پيگيري قضايي، جابجايي و کليه خدماتي که در ساير اپراتور ها صورت مي پذيرد ، از جمله خدمات قابل ارائه در دفاتر خدمات ارتباطي خواهد بود، خاطرنشان کرد: با راه اندازي کال سنتر اپراتور دوم در دفاتر خدمات ارتباطي، قراردادهاي منعقده قبلي با ساير مراکز امور مشترکان ايرانسل قابل تمديد نخواهد بود.
وي افزود: ارائه خدمات ايرانسل در دفاتر خدمات ارتباطي ، پس از برگزاري کلاس هاي آموزشي براي دفاتر که متعاقبا برگزار مي شود، فعال خواهد شد.
امين با اشاره به احتمال عدم مراجعه مشترکان و يا عدم ارائه و فروش سيم کارت ايرانسل در برخي دفاتر خدمات ارتباطي،به مسئولان اپراتور دوم پيشنهاد کرد که براي تداوم ارائه خدمات در بخش خصوصي و نيز پاسخگويي دفاتر نسبت به هزينه هاي جاري خود، هزينه معقولي به عنوان کف به مديران اين دفاتر پرداخت شود.
۱۲۸/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا