تلفن همراه سوني اريکسون TM506 به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، گوشي سوني اريکسون TM506 که دو هفته پيش به بازار معرفي شد ، با يک قرارداد ۲ ساله و به  قيمت ۹۹/۷۹ دلار به اضافه ۵۰ دلار تخفيف براي سرويس ايميل ارايه مي شود. سوني اريکسون TM506 علاوه بر راديو، مجهز به سيستم GPS …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، گوشي سوني اريکسون TM506 که دو هفته پيش به بازار معرفي شد ، با يک قرارداد ۲ ساله و به  قيمت ۹۹/۷۹ دلار به اضافه ۵۰ دلار تخفيف براي سرويس ايميل ارايه مي شود.
 سوني اريکسون TM506 علاوه بر راديو، مجهز به سيستم GPS با پشتيباني تل ناو است و از قابليت هاي ديگر اين گوشي مي توان به دوربين ۲ مگا پيکسلي، بلوتوث، موسيقي پلير و شکاف کارت حافظه ميکرو SD اشاره کرد.
T-Mobileاپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان، آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه ،مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين شرکت سرويس هاي مختلف از جمله GSM,GPRS  EDGE,UMTS ,CDMA,CDMA2000 را به کاربران ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷حدود ۱۱۳ ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است و درآمد خالص آن در فصل دوم سال جاري ميلادي ۴۵۲ ميليون دلار اعلام شد.
درآمد اين شرکت نسبت به زمان مشابه سال گذشته که ۳۵۰ ميليون دلار بوده از افزايش قابل توجهي برخوردار بوده است.
درآمد کلي اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۴۷/۵ ميليارد دلار برآورد شده که در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته  78/4 ميليارد دلار افزايش داشته است.
درآمد سرويس هاي اين شرکت در سال گذشته ۹/۴ ميليارد دلار بوده است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا