تشديد رقابت در بازار برزيل با اجراي طرح شماره ها قابل انتقال

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش اپراتورها با ابراز رضايت از اجراي اين طرح اعلام کردند، پروژه شماره ها قابل انتقال باعث کاهش فعاليت هاي تجاري اضافي و جانبي و افزايش رقابت مي شود.يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين طرح درصورتي مي تواند براي اپراتورها …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش اپراتورها با ابراز رضايت از اجراي اين طرح اعلام کردند، پروژه شماره ها قابل انتقال باعث کاهش فعاليت هاي تجاري اضافي و جانبي و افزايش رقابت مي شود.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين طرح درصورتي مي تواند براي اپراتورها مثمر ثمر باشد که آنها توانايي رقابت در بازار و سرويس دهي به مشترکان جديد را داشته باشند.
“لوزيانا ليوکاديو” يکي  از محققان در اين باره گفت: طرح شماره هاي قابل انتقال از يک سپتامبر در اين کشور آغاز شده است و اکنون اين سوال پيش مي آيد که آيا شرکت هاي ارتباطي کوچک توان سرويس دهي به کاربران جديد را خواهند داشت.
وي  افزود: با اجراي اين طرح در مرحله اول اپراتورها در هشت ناحيه از برزيل مجبور هستند سرويس هاي اين طرح را در اختيار کاربران خود قرار دهند.
رگولاتور ارتباطي برزيل اعلام کرد: اميدوار است تا مارس ۲۰۰۹ميلادي بتواند طرح شماره ها قابل انتقال را در سراسر برزيل اجرا کند.
 تازه ترين بررسي ها نشان مي دهد تعداد کاربران برزيل تا پايان ماه جولاي ۲۰۰۸ ميلادي به ۱۳۵ميليون و ۵۰۰هزار نفر رسيد.
بر اساس اين گزارش ،تعداد کاربران اضافه شده  به شبکه تلفن همراه اين کشور امريکاي لاتين با ۱.۶درصد رشد نسبت به  ماه ژوئن ۲ميليون و ۱۴۰هزار کاربر بوده است.
در اين کشور ۹اپراتور ارتباطي فعاليت مي کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا