نيروي انتظامي با متخلفان انتشار بلوتوث در پارک مخصوص بانوان برخورد مي کند

سرهنگ مهدي احمدي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه هر جايي که بحث امنيت عموم جامعه مطرح شود پليس به طور قاطع وارد خواهد شد ، اظهار داشت:ايجاد امنيت در پارک‌ها بر عهده پليس پارک نيروي انتظامي است و نظارت و ايجاد امنيت بر امور پارک بانوان نيز از جمله …

سرهنگ مهدي احمدي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه هر جايي که بحث امنيت عموم جامعه مطرح شود پليس به طور قاطع وارد خواهد شد ، اظهار داشت:ايجاد امنيت در پارک‌ها بر عهده پليس پارک نيروي انتظامي است و نظارت و ايجاد امنيت بر امور پارک بانوان نيز از جمله اين وظايف محسوب مي شود.
وي با بيان اينکه اخبار و آمار به دست آمده از انتشار عکس و فيلم از طريق بلوتوث در اين بوستان بسيار انگشت شمار بوده و نبايد به شايعات دامن زد، خاطرنشان کرد: پليس نيروي انتظامي در راستاي طرح امنيت اجتماعي با متخلفان انتشار بلوتوث حاوي عکس و تصاوير پارک بانوان برخورد قاطع خواهد کرد.
احمدي با اشاره به طرح برخورد پليس با بلوتوث بازان در اماکن عمومي که در امنيت جامعه تاثيرگذار بوده است، يادآور شد:اين طرح نتايج مثبتي در پي داشته است.
چندي است که برخي از زنان تهراني که به بهشت مادران مي‌روند، خواهان ممنوعيت عکاسي و فيلمبرداري با تلفن همراه در اين بوستان ويژه بانوان شدند.
خبرگزاري‌ها اعلام کرد‌ند مواردي از عکاسي و فيلمبرداري با تلفن همراه در محوطه پارک بهشت مادران ديده شده و اين مساله اعتراض بانوان را برانگيخته‌ است.
آزادي پوشش زنان در محوطه بوستان بهشت مادران باز هم سبب دست به دست گشتن عکس و ويدئو بر روي تلفن‌هاي همراه شهروندان شده است.
از اين رو برخي از شهروندان از شهرداري تهران خواسته‌اند تا با ممنوعيت عکاسي و فيلمبرداري با تلفن همراه در اين پارک، از انتشار تصاوير آن جلوگيري کند.
گفته مي‌شود هيچ محدوديت پوششي براي زنان در محوطه اين پارک وجود ندارد و ارتفاع آن از سطح خيابان‌ها و گذرگاه‌هاي مجاور و ديوارهاي آن مانع از ديده شدن محوطه پارک از بيرون مي شود.
در همين حال معاون خدمات شهري شهرداري تهران اعلام کرده که قرار است استفاده از دوربين و تلفن همراه در محوطه بهشت مادران ممنوع شود،اما هنوز برخي افراد در اين پارک عکاسي مي‌کنند.
“بوستان بهشت مادران” با ۱۹ هکتار مساحت، اولين پارک ويژه زنان در پايتخت است.
قرار است پارک ديگري با نام “بوستان مادر آزادگان” در جنوب شهر تهران افتتاح شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا