ويمپل کام سرويس ۳G را به چهار شهر روسيه برد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره سرويس هاي فناوري نسل سوم در حال حاضر قسمتي از مرکز و بخش هاي پرجمعيت اين شهرها را تحت پوشش دارد و ويمپل کام انتظار دارد تا پايان سال بتواند پوشش دهي اين سرويس را در سراسر اين شهرها کامل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره سرويس هاي فناوري نسل سوم در حال حاضر قسمتي از مرکز و بخش هاي پرجمعيت اين شهرها را تحت پوشش دارد و ويمپل کام انتظار دارد تا پايان سال بتواند پوشش دهي اين سرويس را در سراسر اين شهرها کامل کند.
وي افزود:با وجود ساخت شبکه فناوري نسل سوم تمرکز ويمپل کام روي تهيه پوشش دهي داخلي دسترسي هاي اينترنتي پهن باند است.
وي افزود:اين پروژه بسيار مناسب براي بخش هايي از روسيه است که داراي ضريب نفوذ پهن باند کم و دسترسي هاي اينترنتي با سرعت پايين هستند و اين شرکت براي استفاده از دسترسي هاي اينترنتي پهن باند هفت طرح تعرفه اي مختلف را ارايه داده است.
ويمپل کام  در نظر دارد سرويس هاي فناوري نسل سوم خود را تا پايان سال در ۴۰شهر اين کشور ارايه دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در روسيه تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي ۱۶۳ميليون و۷۳۰هزار نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۱.۸در صد بوده است.
در اين کشورده اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که ويمپل کام که مالک اپراتور “بلين “روسيه است با ۴۱ميليون و۸۰۰ هزار کاربر رتبه دوم را در بين ديگر رقبايش دارا است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا